Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bijna iedere site geherinitialiseerd-error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij bijna iedere site/pagina die ik wil bezoeken krijg ik in firefox de error:
"De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.", en bij ie dat de server niet kan worden gevonden doordat de host waarschijnlijk online is.

bijv. geenstijl.nl kan ik wel de mainpage bezoeken, maar niet een subpagina met de comments bijvoorbeeld.
en bnn.nl kan ik totaal niet bereiken etc.

Weet iemand waar er ergens iets fout zou kunnen gaan? want ik weet totaal niet naar wat ik moet zoeken.

bedankt

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Ik heb dit ook een keer gehad, echter niet continue achter elkaar zoals jij omschrijft.

Kaspersky Internet Security was hier de oorzaak.

Mijn YouTube Channel

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Twee mogelijkheden: het is jouw PC of het is jouw internetverbinding. Begin dus uit te zoeken waar het probleem is.

Hebben andere PCs op je netwerk er ook last van? Gebeurt het ook in Opera? Wat gebeurt er als je opstart van een LiveCD als Knoppix? Wat gebeurt er in safe mode? Wat gebeurt er als je met de instellingen van firewall en antivirus gaat spelen? Er zijn zoveel dingen die je kunt gaan testen om er achter te komen waar het probleem ligt.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 11-05-2008 18:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist nog eens gekeken. nu doet alleen firefox nog raar, en internet explorer laat wel alles zien?

Verder: -Op andere pc's in het netwerk er geen last van
- niet in opera
- niet (meer) in ie
- bij m'n ubuntu server'tje hiernaast kan ik met lynx wel gewoon pagina's bezoeken

ik zal nu eens gaan kijken als ik met firewall e.d. gaan spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 't gefixt het probleem, door firefox in de firewall te enablen. en daarna de pc te herstarten(wat ik 1e keer niet had gedaan).

Alleen nu heb ik geupdate naar firefox rc1 3.0, en nu zijn weer terug dezelfde sites totaal niet bereikbaar. weet iemand waaraan het kan liggen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:42:
Ik had 't gefixt het probleem, door firefox in de firewall te enablen. en daarna de pc te herstarten(wat ik 1e keer niet had gedaan).

Alleen nu heb ik geupdate naar firefox rc1 3.0, en nu zijn weer terug dezelfde sites totaal niet bereikbaar. weet iemand waaraan het kan liggen?
En heb je al precies hetzelfde gedaan als de vorige keer? Een update van de browser betekent dat de firewall het soms weer gaat blokkeren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:46:
[...]

En heb je al precies hetzelfde gedaan als de vorige keer? Een update van de browser betekent dat de firewall het soms weer gaat blokkeren.
Mozilla stond nogsteeds bij toegestane programma's, en stond nogsteeds aangevinkt. Dus daar kon ik niks aan wijzigen omdat het al goed stond.

Verwijderd

Topicstarter
Verder sommige sites kan ik wel bezoeken, maar na 3 pagina's bezocht te hebben krijg ik de herinitialiseer-error weer. om na 5 minuten weer terug de pagina te kunnen bezoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb firefox 2 er maar weer eens terug opgezet, nu geen probleme meer.
ook in IE plots niet meer.
Pagina: 1