Toon posts:

[MOSS2007] Shared Services Admin site niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Windows 2003 Enterprise Server R2 SP2 ingericht met o.a. Microsoft Office SharePoint Server 2007. Dit is (nu nog) de enige server in de farm. Ik heb het grootste gedeelte van Microsoft SharePointServer geconfigureerd, zo ook de 'Farm's Shared Services'. Ik heb een SSP aangemaakt, de naam gewoon 'default' op SharedServices1 gelaten, de configuratie verliep succesvol. Als ik nu naar de adminpage wil navigeren, krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. De webapplicaties die onder de SharedServices1 staan, kan ik wel openen/ bewerken. De eigenschappen van de SharedServices1 kan ik ook bewerken, maar de adminpagina is niet te openen.

Wat kan dit zijn?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
"IT-ers zijn nooit uitgeleerd".....

Dit kan natuurlijk van alles zijn, in een standaardomgeving werkt het vast wel, dus het moet vast iets op jouw server zijn. Nu wordt er van alles gelogd en geregistreerd, dus je kan de oorzaak vrij snel achterhalen.

Als je echt wil leren zal je toch echt zelf de logs uit moeten spitten. In whitepapers en troubleshooters op technet is hierover heel veel info te vinden. Je moet ook in dit topic duidelijk laten zien welke foutmeldingen je krijgt, wat je dus in je logs vindt, en wat je zelf zoal gevonden hebt op internet. MOSS wordt veel gebruikt in de wereld, dus goede kans dat iemand anders je probleem ook al eens heeft gehad.
Ik ga dit topic nu sluiten, ik hoop dat je met een volgend topic wat meer eigen initiatief gaat tonen, neem daarover [faq]FAQ[/faq] eens door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.