Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Meerdere muisaanwijzers over meerdere monitoren

Pagina: 1
Acties:

• hugoarts
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-11 22:25
Hoi beste medetweakers,

ik heb me lamgezocht op o.a. google en tweakers, maar ik kom er niet uit.
Er zijn genoeg programma's te vinden over meerdere muisaanwijzers op één systeem, maar die ondersteunen allemaal niet diezelfde feature over meerdere beeldschermen. En dat is dus wat ik zoek;
het kunnen gebruiken van meerdere muisaanwijzers (met meerdere fysieke muizen natuurlijk) op een systeem met meerdere monitoren.

Wie heeft er een oplossing? :)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat zoek je nou precies? Stel je monitoren in als zijnde 1 desktop en volgens mij werkt je proggie dan gewoon.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gomez12 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:54:
Wat zoek je nou precies? Stel je monitoren in als zijnde 1 desktop en volgens mij werkt je proggie dan gewoon.
Zou moeten werken, maar kan lastig zijn. Ligt aan het gebruik.

• hugoarts
@Gomez12; Het is al zo dat mijn bureaublad 'als zijnde 1 desktop' ingesteld staat, maar dan werkt me proggie nog steeds niet.

Hoe kan dit aan het gebruik liggen? Ik gebruik niet namelijk ;) Maaruhmm hoezo ? :)

[ Voor 30% gewijzigd door hugoarts op 10-05-2008 16:17 . Reden: begripfoutje ]

• hugoarts
Iemand een idee?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er was laats een topic hier op got.

dual mouse cursor ( 2 muizen )

[ Voor 48% gewijzigd door Fish op 11-05-2008 12:04 ]

Iperf

Verwijderd

Is al weer even geleden dat iemand op dit topic gereageerd heeft maar was toch benieuwd of hier naar een jaar inmiddels wellicht software voor ontwikkeld is.

Heb wel gegoogeld en enkele zaken geprobeerd, waaronder teamplayer software, maar dat was nog niet helemaal naar tevredenheid.

In pricipe blijft de vraag hetzelfde, nl 2 cursors van 2 muizen op 2 beeldschermen.
Ik heb al een 2e taakbalk op mijn secundaire beeldscherm dus ben al een eindje op weg.
Is vooral bedoelt om tijdens windowed programma's (games) de tweede monitor nog te kunnen gebruiken voor iets anders.

Weet iemand wellicht of een teken tablet uitkomst kan bieden?

Bedankt alvast

Edit: ik draai zelf Windows 7 64bit

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Is vooral bedoelt om tijdens windowed programma's (games) de tweede monitor nog te kunnen gebruiken voor iets anders.
Jij hebt ook handen vrij om tegelijkertijd te werken en te gamen?
En nee, een tekentablet gaat niet werken. Dat is in feite gewoon een muisvervanger. Wat betreft de ontwikkelde software: klik eens op de link van Fish...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:18:
Ik mik alle vensters die geen game zijn open op het kleine scherm, en gebruik dan de onder die-hard tweakers bekende toetsencombo alt+tab om van de game naar het andere scherm te gaan. Zo hou ik het overzicht over wat winamp, Skype, m'n VMs, Steam en MSN messenger uitspoken terwijl ik op het grote scherm m'n spelletjes speel. Is dat wellicht iets om te overwegen?
diabolofan schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:58:
Alt+Tab gebruik ik zelf ook voor twee schermen, maar vind dat dat soms nogal traag gaat om dan weer terug te gaan naar het spel, dan moet je 15 sec wachten voordat hij hem weer op orde heeft. (bij mij dan iig)
Als je een dergelijk langzame PC hebt dat tussen taken wisselen al zo lang moet duren moet je je misschien ook niet toeleggen op multitasken? Nou zijn sommige games inderdaad gewoon ranzig geprogrammeerd waardoor alt-tab langzaam is, maar bij de meeste spellen is het een kwestie van maximaal 2 seconden op mijn PC.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 11:30 ]

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-11 21:41
Volgens mij is het niet eens mogelijk dat je als je fullscreen aan het gamen bent, met de ene muis, dat je dan ook nog de andere muis kunt bedienen en dan daar nog wat doet ook (klikken enzo). Dan stopt volgens mij die fullscreen en word die minimized.

Alt+Tab gebruik ik zelf ook voor twee schermen, maar vind dat dat soms nogal traag gaat om dan weer terug te gaan naar het spel, dan moet je 15 sec wachten voordat hij hem weer op orde heeft. (bij mij dan iig)

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-11 23:46
http://www.microsoft.com/windows/multipoint/default.aspx
Dat is het product wat inhaakt op de functionaliteit die je zoekt.
Pagina: 1