[Samsung 245B] Bad Panel?

Pagina: 1
Acties:

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:37

QinX

Shai-Hulud

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb zojuist mijn eigen Samsung 245B binnen gekregen en ben gelijk gaan testen.

ik heb volgens mij een zeer verkeerd paneel gekregen want ik zie als de kleur blauw moet zijn er veel vage pixel strepen.
Alsog ze in rijen dood zijn gegaan.

Ik weet even niet hoe ik het moet uitleggen het is gewoon erg raar.

Wat raden jullie aan? ik heb geen pixelgarantie gekocht.
maar gezien omstandigheden(pixels) lijkt mij dat deze garantie makkelijk via samsung moet kunnen dan.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Kun je geen foto maken met een digitale camera/webcam ? Met deze omschrijving van het probleem kunnen we niet zo veel denk ik.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 20:45
En hoe is het aangesloten? Ook videokaartdrivers opnieuw geinstalleerd?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 19:15
QinXi schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:12:
Beste tweakers,

Ik heb zojuist mijn eigen Samsung 245B binnen gekregen en ben gelijk gaan testen.

ik heb volgens mij een zeer verkeerd paneel gekregen want ik zie als de kleur blauw moet zijn er veel vage pixel strepen.
Alsog ze in rijen dood zijn gegaan.

Ik weet even niet hoe ik het moet uitleggen het is gewoon erg raar.

Wat raden jullie aan? ik heb geen pixelgarantie gekocht.
maar gezien omstandigheden(pixels) lijkt mij dat deze garantie makkelijk via samsung moet kunnen dan.
Klinkt niet goed en ik hoop voor je als ze stuk zijn je der meer dan 5 bij elkaar heb en dan ECHTE pixels in plaats van Subpixels want die garantie's zijn bar slecht....

Verwijderd

Als er echt rijen aan een stuk stuk zijn dan zal geen enkele winkel moeilijk doen om ruilen hoor.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 19:15
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:10:
Als er echt rijen aan een stuk stuk zijn dan zal geen enkele winkel moeilijk doen om ruilen hoor.
Precies zoals je zegt , een winkel is dan coulant

Maar als het aan een Fabrikant ligt en het valt niet in hun norm van Iso waarden dan kan je dus fluiten naar een nieuwe want een winkel HOEFT hem niet om te ruilen als hij buiten de Iso norm valt

dus als de winkel zo vriendelijk is ja dan ist mooi

• The_Ownman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-05 20:41
Mektheb schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:35:
[...]

Precies zoals je zegt , een winkel is dan coulant

Maar als het aan een Fabrikant ligt en het valt niet in hun norm van Iso waarden dan kan je dus fluiten naar een nieuwe want een winkel HOEFT hem niet om te ruilen als hij buiten de Iso norm valt

dus als de winkel zo vriendelijk is ja dan ist mooi
Het is een bepaald aantal volgens mij wel een asociaal getal zoals meer dan 12 subpixels en 10 pixels ofzo maar 1 rij is al zeker meer dan dat.

Dit lijkt me geen kleine productie fout maar gewoon een erg kapot scherm.

Het kan ook nog een driver probleem zijn dus ik zou even op verschillende PCs checken en dus met andere drivers.

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:37

QinX

Shai-Hulud

Topicstarter
Ik heb een uurtje na de eerste post bij iemand anders dezelfde kabel etc. geprobeerd en daar deed deze het wel goed. Dus lag denk ik aan de pc of een verbinding :o.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Pagina: 1