Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:19
Ey,

Ik heb hier een bluetooth headset liggen die ik nooit gebruik. Nu kwam ik op het idee om muziek van mijn pc hierop te laten spelen. Zodat ik draadloos door het huis kan lopen met muziek. Is dit mogelijk? En wat moet ik hiervoor doen?

Ik heb een bluetooth usb stick + een motorola headset.

alvast bedantk,

Martijn

Verwijderd

Gaat niet echt lukken waarschijnlijk. Het betreft denk ik een mono headset die alleen spraak ondersteunt en geen A2DP laat staan AVRCP. Daarnaast is het bereik met goed geluk 10 meter rondom, ik weet niet in wat voor je huis je woont maar waarschijnlijk wel iets groter.

Verwijderd

Ik had ook een bluetooth headsetje van logitech, en daarmee ging dat prima

na het aansluiten kan je als het goed is bij 'geluid instellingen' (in configuratiescherm onder Windows)
ipv. je eigen geluidskaart de headset selecteren .. en spelen maar

heb toevallig dat ding vanmorgen weer van zolder gehaald (logitech f-0179a) omdat ik hem met voipbuster zou willen gebruiken......... ding laad helaas niet meer op, kan ook niet open.. om batterij te vervangen..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 14:08 ]

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:19
Heb het gevonden. Met Bluesoleil werkt het perfect. Hoor nu alle geluid van pc door de headset, dus ook muziek :). Bereik is ook super, net ff bij de buren en werkt gewoon nog steeds!