Toon posts:

Geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een audiobestand wil afspelen of WMP of via youtube iets wil luisteren krijg ik geen geluid meer, bij WMP krijg ik dan de melding ''WMP kan dit bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat geconstateerd is.''
Hoe los ik dit op, ik heb al beetje rondgezocht maar ik heb geen idee waar het aan ligt.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Ik raad je eerst even aan om de AUD FAQ; Veelgestelde vragen door te lezen. ;)

Als hier geen relevante informatie te vinden is, of als je hier niet uitkomt raad ik je aan om een nieuwe post te maken waarin je verteld om wat voor apparaat het precies gaat, wat je al geprobeerd heb, en het systeem waar het apparaat is op aangesloten. Hiermee zullen we je beter opweg kunnen helpen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Al gedaan, er stond niks tussen. Everest zeg dat ik deze geluidskaart heb
VIA VT8237A/8251

niet geinstalleerd zou kunnen, ik heb alleen geen idee hoe.
Gister deed het geluid 't nog.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 13:10 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

je hebt je geluidsdrivers niet geïnstalleerd, dan krijg je de melding die je noemt in WMP en je hoort idd geen geluid op youtube.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

gisteren deed ie het nog ...

doe eens gewoon een system restore dan naar de dag daarvoor ...

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan, system restore van 5 dagen ervoor, maar werkt niet

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:33:
al gedaan, system restore van 5 dagen ervoor, maar werkt niet
Dan zal het waarschijnlijk aan de hardware liggen. Heb je bijvoorbeeld de speakers / headset al in een ander systeem geprobeerd of deze het nog doen? Als dit niet het geval is dan is het vrijwel duidelijk dat deze defect is. Het zou ook altijd nog kunnen zijn dat de geluidskaart defect is, dit zou je kunnen testen door deze in een ander systeem te doen.

Ook misschien niet te vergeten, zit de connector van de speakers / headset wel goed in de computer? Probeer deze er eens even uit te halen, en er dan weer in te doen. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Fox op 10-05-2008 13:42 ]

• SirNobax
  • Laatst online: 03-01 23:21
SniperFox schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:41:
[...]

[..] Heb je bijvoorbeeld de speakers / headset al in een ander systeem geprobeerd of deze het nog doen? Als dit niet het geval is dan is het vrijwel duidelijk dat deze defect is.
[...]
Ook misschien niet te vergeten, zit de connector van de speakers / headset wel goed in de computer? Probeer deze er eens even uit te halen, en er dan weer in te doen. ;)
Euuuhhhhh. ... Right 8)7 .
[..] bij WMP krijg ik dan de melding ''WMP kan dit bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat geconstateerd is.''

Pentaxiaan

• Fox
  • Niet online

Fox

SirNobax schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:48:
[...]

Euuuhhhhh. ... Right 8)7 .

[...]
Ja? Er zijn genoeg usb headsets op de markt waar een klein geluidskaartje aan hangt, mocht deze stuk zijn kan je dergelijke meldingen krijgen. Het zou daarom handig zijn als de TS meld wat voor speakers of wat voor headset hij gebruikt. :)

• SirNobax
  • Laatst online: 03-01 23:21
Ah, op die manier. My bad. :)
Wat meer specs zou inderdaad wel fijn zijn, krijgen we ook niet zulke vergissingen.

Pentaxiaan

Pagina: 1