• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:25
Hallo,

Ik heb van een vriend een DVD gekregen. Ik heb die dus gewoon in DVD speler gestopt maar die werkte niet. Ik ben dus even gaan verder zoeken, mijn DVD-speler ondersteunt geen divx. Nou de DVD dus maar in mijn PC (en ik wist dat Nero-speler divx ondersteunt), en daar werkte de DVD dus netjes op. Maar ik zou hem liever op mijn TV kunnen bekijken. Ik vraag me dus of ik via mijn PC kan zorgen dat ik hem dus wel kan bekijken op mijn TV. Weet iemand hoe ik dit het best kan doen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Softwarematig omzetten naar een gewone DVD, of een DivX DVD-speler regelen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Lorduh
gambieter schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:53:
Softwarematig omzetten naar een gewone DVD, of een DivX DVD-speler regelen.
En hoe zet ik hem dan om?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje proactiever zijn? Google op divx2dvd of avi2dvd software. Misschien kan Nero het wel, nooit naar gekeken. Maar ga gewoon zoeken naar software die dat doet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Lorduh

Verwijderd

Via een converter. Zoek maar eens op google naar divx to dvd, of gewoon 'convert to dvd'. Genoeg hits zou ik zeggen ;)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Op www.videohelp.com worden al je vragen beantwoord!

• Lorduh
Bedankt allemaal. Ik heb al heel wat info. Ik ga toch nero gebruiken want hiermee kan je een mooi grafisch menu maken en ook de film nog is delen in hoofdstukken.

Verwijderd

En wat leren we daarvan? Eerst zelf eens rondzoeken en dan pas vragen :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.