Toon posts:

Asus Rampage Formula Vs Gigabyte X48-DQ6

Pagina: 1
Acties:
  • 677 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik de laatste tijd veel problemen ondervonden met mijn Gigabyte X48-DQ6, deze zal ik komende week dan ook retourneren....

Mijn vraag is welk moederbord ik dan zal moeten nemen, ik kan gewoon weer een Gigabyte X48-DQ6 nemen wat in mij ogen toch nog steeds een van de beste is, maar op zich is een Aus Rampage Formula ook best aantrekkelijk.....

Welk bord zouden jullie mij aanraden en waarom?

Sli-modus is voor mij op zich niet belangrijk, vandaar ook bovenstaande keuzes, ik ben toch van plan om straks de 9800X2 te kopen of misschien wel de opvloger daarvan,.....en tot die tijd is 1 9800GTX voldoende...

Mijn hardware:
9800GTX
E8400+Arctic Freezer 7 Pro
OZC Platinum Dual Channel 2*2048MB

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 12:47 ]

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Als je niet gaat voor Sli lijkt mij toch de beste optie op een Gigabyte bord te kopen. Ik heb er nu één ( P35-DS4 ) al bijna een jaar in mijn PC en nog geen enkel probleem ondervonden. Ik zou persoonlijk gewoon het Gigabyte bord weer nemen, zeer goede ervaringen en goede reviews, en een pecher waar iets aan defect is kan je altijd hebben.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Een Tweaker wordt geacht z'n eisen te kunnen formuleren, ervaringen en reviews in het licht daarvan te lezen en tenslotte ook zelf te kiezen. "Welke ... moet ik kopen?"-topics zijn daarom niet gewenst.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.