Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ASP.NET] Detailsview in Repeater parameter probleem

Pagina: 1
Acties:

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 06:32
Ik heb een detailsview in een repeater geplaatst, en nou probeer ik de output van de repeater als parameters voor de detailsview door te geven via de datasource die een stored procedure gebruikt:

Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
<SelectParameters>
  <asp:Parameter Name="Location" DefaultValue="<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Location")%>" />
  <asp:Parameter Name="Rack" DefaultValue="<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Rack")%>" />
  <asp:Parameter Name="Position" DefaultValue="<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Position")%>" />
</SelectParameters>

Hierbij geeft hij de foutmelding:

code:
1
ASP.NET runtime error: Codeblokken worden niet ondersteund in deze context.

Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen?

Ik heb al geprobeert om bij de detailsview een ondatabinding uit te voeren, maar ook hierbij lukt het mij niet om de output van de repeater door te geven aan de ondatabinding methode.

edit:

O ja, dit werkt ook niet:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
<asp:SqlDataSource 
  ID="SqlDataSource2" 
  runat="server"
  SelectCommandType="Text"
  SelectCommand="EXECUTE GetHTMLPositionOutput1 '<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, 'Location')%>','<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, 'Rack')%>','<%#DataBinder.Eval(Container.DataItem, 'Position')%>'"
  ConnectionString="<%$ ConnectionStrings:blablaConnectionstring %>" 
  ProviderName="System.Data.SqlClient">
</asp:SqlDataSource>

Ik krijg dan System.Data.SqlClient.SqlException: Incorrect syntax near 'Location'.

[ Voor 27% gewijzigd door Swerfer op 10-05-2008 14:49 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com