Toon posts:

[iPhone] GPRS KPN probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds gisteren mijn abonnement verlengt en ook surf&mail totaal daarbij genomen. Voorheen deed EDGE/GPRS het altijd gewoon goed maar nu hij gewijzigd is doet hij het niet meer. Bij KPN staat hij aan en ik heb bij de EGDE settings al lopen rommelen door alleen internet bij vpn in te voeren en ook de complete gegevens van KPN (vpn: internet, username: kpn, password: gprs). Alles zonder effect. Als ik safari namelijk op start zegt hij dat de server onvindbaar is. Ook weer en alles wat internetverbinding vraagt doet het niet. Wie kan mij helpen? Opnieuw opstarten en simkaart eruit en erin heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet precies over surf&mail ik heb onbeperkt online.
Bij mij waren ze vergeten "de stekker erin te doen". Door "saldo" te smsen naar 1244 kon ik zien dat ik een gprs 0 abbo had en nu staat er onbeperkt online.

Ik heb instellingen edge -> APN: internet.

Alles werkt prima!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ken de iPhone zelf niet, maar je geeft aan bij de EDGE settings te klooien. EDGE bestaat niet in nederland, en als de iPhone onderscheid maakt tussen GPRS en EDGE kan dat de reden zijn dat het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de iphone maakt geen onderscheid.
Hij rekent mijn GPRS nu goed door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 11:15
BlackMage schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:38:
Ik ken de iPhone zelf niet, maar je geeft aan bij de EDGE settings te klooien. EDGE bestaat niet in nederland, en als de iPhone onderscheid maakt tussen GPRS en EDGE kan dat de reden zijn dat het niet werkt.
Daar maakt'ie geen onderscheid tussen.

Bij mij zijn alle edge/gprs settings leeg (altijd geweest) en het werkt prima. zodra ik er iets invul werkt het niet meer.
Dat is wel bij Hi maar volgens mij is het bij kpn het zelfde.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW