Toon posts:

HP PAVILLION DV 9790 ED

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help ik heb een hp pavillion dv 9790 ed met windows vista.

ik word hellemaal gek van dat vista gedoe.(problemen problemen en nog eensproblemen)
ik wil graag XP pro op mijn machine zetten maar kan maar enkele xp drivers vinden op de hp site.
dit zijn lang niet alle drivers die benodigd zijn.

heeft iemand een sugestie wand ik word echt hellemaal gek. 8)7

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-01 14:17

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Een computercursus volgen?

(Nu SP1 er is zijn er, buiten soms een iets andere manier van werken, geen onwijs grote problemen meer met Vista.)

En anders installeer je toch een XP binnen Virtual PC?
Kun je Vista beter leren kennen en een perfecte XP draaien....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:22:
Een computercursus volgen?

(Nu SP1 er is zijn er, buiten soms een iets andere manier van werken, geen onwijs grote problemen meer met Vista.)

En anders installeer je toch een XP binnen Virtual PC?
Kun je Vista beter leren kennen en een perfecte XP draaien....
het zijn geen grote systeem problemen maar vooral ergenissen zoals web pagina,s openen duurt erg lang en sp1 is geinstalleerd.
en heb een 20mb verbinding

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Als je eens in het HP Pavilion 9000 topic kijkt, zul je heel wat vinden.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Webpagina's langzaam openen zal niet liggen aan vista zelf, maar aan andere dingen zoals bijvoorbeeld de standaard voorgeinstalleerde virusscanner (Norton).
Als je die al eens verwijdert scheelt het al.
Verder weet ik niet of je Internet Explorer 7 gebruikt, maar indien dat het geval is raad ik je aan om eens firefox te proberen (www.firefox.com)

Windows xp installeren op deze machine IS mogelijk, maar niet zo gemakkelijk omdat de setup van xp de sata controller niet herkent. Dus kom je aan het slipstreamen.. Hier is op Got genoeg over te vinden, alsook in het dv9000 topic.
Mocht je xp geinstalleerd hebben, kan ik je wel helpen met het vinden van de drivers. (Ik werk bij Hp)
Overigens dien ik wel even te zeggen dat Hp het installeren van een eigen besturingssysteem niet ondersteunt, en als je ooit iets eraan hebt zul je hem terug moeten zetten naar Vista voordat hij op reparatie kan.
Ook zul je Vista moeten terugzetten met de recoverydvd's die je zelf moet branden met de recoverymanager omdat de recoverypartitie niet meer werkt na het installeren van xp...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Verwijderd

Topicstarter
Phase-Shifter schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:46:
Webpagina's langzaam openen zal niet liggen aan vista zelf, maar aan andere dingen zoals bijvoorbeeld de standaard voorgeinstalleerde virusscanner (Norton).
Als je die al eens verwijdert scheelt het al.
Verder weet ik niet of je Internet Explorer 7 gebruikt, maar indien dat het geval is raad ik je aan om eens firefox te proberen (www.firefox.com)

Windows xp installeren op deze machine IS mogelijk, maar niet zo gemakkelijk omdat de setup van xp de sata controller niet herkent. Dus kom je aan het slipstreamen.. Hier is op Got genoeg over te vinden, alsook in het dv9000 topic.
Mocht je xp geinstalleerd hebben, kan ik je wel helpen met het vinden van de drivers. (Ik werk bij Hp)
Overigens dien ik wel even te zeggen dat Hp het installeren van een eigen besturingssysteem niet ondersteunt, en als je ooit iets eraan hebt zul je hem terug moeten zetten naar Vista voordat hij op reparatie kan.
Ook zul je Vista moeten terugzetten met de recoverydvd's die je zelf moet branden met de recoverymanager omdat de recoverypartitie niet meer werkt na het installeren van xp...
oke tanx ik heb avg pro erop staan gaat die eerst maar eens verwijderen kijken of het wat scheelt.

mijn dank is groot

ik laat wel even weten hoe het gegaan is.
Pagina: 1