[XP] Service Pack 3, nu overal verkrijgbaar! (discussie)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 35.350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

windows update werkt niet meer naar het installeren van SP3.
het is een net nieuwe Windows installatie.
in het vorige topic stond een tip om windows update uit en daarna weer in te schakelen maar dat werkt niet.
weet iemand wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb geen enkel probleem met de site. Ik gebruik dan ook Microsoft Update. Probeer dat eens. Krijg je een bepaalde foutmelding van WU? Wat geven zij als mogelijke oplossing, misschien dat het werkt.
Heb je een firewall die het misschien blokkeert?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-07 15:25
Misschien is het omdat dit een speciaal sp3 topic is, maar er zijn best veel mensen die problemen met sp3 hebben? Zijn er zoveel mensen met een HP AMD computer, of is er een andere reden voor?

Hiero geen problemen, ik heb juist het gevoel dat alles iets stabieler en sneller werkt...
Anoniem: 248725 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:28:
in het vorige topic stond een tip om windows update uit en daarna weer in te schakelen maar dat werkt niet.
Heb je sp3 geïntegreerd of pas na de installatie geínstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ozakigames schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:57:
Misschien is het omdat dit een speciaal sp3 topic is, maar er zijn best veel mensen die problemen met sp3 hebben?
Niet anders dan met SP2 destijds.
Zijn er zoveel mensen met een HP AMD computer, of is er een andere reden voor?
Er zijn verschillende redenen voor verschillende type fouten, en dat HP AMD issue is héél specifiek met een specifieke foutmelding en een specifieke oplossing.

Dus nee, er is geen "Zomfg Je kan geen SP3 installeren op AMD - Oh noes!!!111" nodig.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:21

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Inderdaad, heb zelf SP3 geinstalleerd op mijn AMD64 systeem, en werkt als een zonnetje :)

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Afgelopen weekend mijn Dell Latitude D820 opnieuw geinstalleerd met de slipstreamed versie van MSDN en het viel mij op dat ik KB888111 voor de HD Audio niet nodig had. De geluidskaart driver en de modem driver (die op dezelfde HD audio bus hangt) waren zo te installeren. Toen met SP2 moest ik echt de KB888111 installeren om geluid en modem te krijgen. Ook handig dat WPA2 er nu standaard in zit.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Laatst online: 05-07 11:09
Verbindingprobleem. Sinds instalatie SP3 XP heb ik een verbindingprobleem met U torrent 1.7.7 Onder op de balk heb ik een gele driehoek in plaats van een groene OK rondje.

Ik gebruik GEEN router maar schijn wel poort problemen te hebben.

Ik heb een USB UMTS HSDPA dongel. Dit werkte tot verkort zeer goed. Zondag 11 mei heb ik servicepac 3 geïnstalleerd en heb het idee dat ik sinds dien deze verbinding probleem heb?

Bij de firewall instelling MCAFEE heeft u torrent volledige toegang.

Computer Dell inspiron 6400
CPU Intel T7200 2 Ghz.
OS XP home
Modem Huawei E220 UMTS HSDPA usb modem
Beveiliging MCAFEE, SYBOT

Zijn dergelijke poort problemen bekent bij SP3?

Heeft iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat kan kloppen, 't is nu Microsoft Update geworden.

Of bedoelde je al MS Update ;)

Wanneer wordt die MS Catalog link in 't startmenu trouwens eens gefixed? Die linkt al heel lang niet meer daar naar toe, maar naar Marketplace oid :?

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 20-05-2008 11:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ajpeetoom schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:55:
Verbindingprobleem. Sinds instalatie SP3 XP heb ik een verbindingprobleem met U torrent 1.7.7 Onder op de balk heb ik een gele driehoek in plaats van een groene OK rondje.

Ik gebruik GEEN router maar schijn wel poort problemen te hebben.

Ik heb een USB UMTS HSDPA dongel. Dit werkte tot verkort zeer goed. Zondag 11 mei heb ik servicepac 3 geïnstalleerd en heb het idee dat ik sinds dien deze verbinding probleem heb?

Bij de firewall instelling MCAFEE heeft u torrent volledige toegang.

Computer Dell inspiron 6400
CPU Intel T7200 2 Ghz.
OS XP home
Modem Huawei E220 UMTS HSDPA usb modem
Beveiliging MCAFEE, SYBOT

Zijn dergelijke poort problemen bekent bij SP3?

Heeft iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
Ik heb SP3 en uTorrent 1.7.7 en geen problemen met mijn verbinding, gewoon een groen rondje. Poort staat bij mijn router geforward. Misschien dat ze bij je HDSPA verbinding de poort blokkeren? Of je geeft gewoon geen data terug, dat kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Hero Of Time schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:43:
[...]

Ik heb SP3 en uTorrent 1.7.7 en geen problemen met mijn verbinding, gewoon een groen rondje. Poort staat bij mijn router geforward. Misschien dat ze bij je HDSPA verbinding de poort blokkeren? Of je geeft gewoon geen data terug, dat kan ook nog.
Deze informatie is zeer belangrijk voor mij, nu kan ik verdergaan zoeken wat het dan wel kan zijn.

Als iemant enig idee heeft. Ik gebruik dus geen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synch
  • Laatst online: 09-07 15:25
Ik heb wel een probleem met utorrent: ik kan met GEEN tracker meer connecten. Bij alle trackers staat er "offline (verlopen)". Ik neem aan dat dit probleem is ontstaan toen ik sp3 installeerde wan talles werkte eerst gewoon goed. Nu connect ik alleen maar met seeds en peers via DHT.

Mijn poorten staan open. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
ozakigames

Ik heb deze vermelding niet maar krijg dus die gele driehoek wat meestal betekend dat een poort van een router niet geopend kan worden. Download snelheden die niet boven de 10 kb/s uit komen tergend traag dus.

Tracker offline of tracker verlopen deze melding heb ik nog nooit gehad.

SP3 schijnt dus wel roet in het eten te gooien voor bit Torrent. Nog meer mensen poort problemen sinds de installatie van SP3?

Bijvoorbeeld bij andere bit torrent of P2P programma's? Zouden ze ons een loer willen draaien?

Sta nu al op het punt mijn computer opnieuw te instaleren of SP3 er weer af te donderen.

Heb geen goed gevoel bij SP3

[ Voor 63% gewijzigd door LEX63 op 21-05-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:46
ajpeetoom schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:08:
ozakigames

Ik heb deze vermelding niet maar krijg dus die gele driehoek wat meestal betekend dat een poort van een router niet geopend kan worden. Download snelheden die niet boven de 10 kb/s uit komen tergend traag dus.

Tracker offline of tracker verlopen deze melding heb ik nog nooit gehad.

SP3 schijnt dus wel roet in het eten te gooien voor bit Torrent. Nog meer mensen poort problemen sinds de installatie van SP3?

Bijvoorbeeld bij andere bit torrent of P2P programma's? Zouden ze ons een loer willen draaien?

Sta nu al op het punt mijn computer opnieuw te instaleren of SP3 er weer af te donderen.

Heb geen goed gevoel bij SP3
Hier ook SP3 en heb uTorrent v1.7.7, geen problemen hier. merk alleen nog steeds
met opstarten van Windows dat dit trager is geworden dan met SP2
Ben nog steeds in overweging om de images met SP2 weer terug te zetten. . . . ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ajpeetoom schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:08:
Ja, het is een complot van de RIAA en MS.

Of dat, of je gaat bijvoorbeeld controleren of je vorige keer wellicht zo'n tcp/ip anti-throttling patch hebt gebruikt die je nu kwijt bent omdat tcpip.sys door SP3 overschreven is met een nieuwe.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
alt-92 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:54:
[...]

Ja, het is een complot van de RIAA en MS.

Of dat, of je gaat bijvoorbeeld controleren of je vorige keer wellicht zo'n tcp/ip anti-throttling patch hebt gebruikt die je nu kwijt bent omdat tcpip.sys door SP3 overschreven is met een nieuwe.
heb een legale versie van xp?

Denk dat ik SP3 er maar weer af gooi, heeft tot nu toe alleen maar nadelen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bij uTorrent heb ik de melding "tracker send invalid data" als error, maar dat kan komen omdat de torrent nogal oud was (hij is vd week eindelijk klaar na een nachtje draaien). Bij mijn vader, zelfde installatie ook geen enkel probleem met SP3 en uTorrent. Tracker doet het daar normaal (is een nieuwere torrent). Beide zijn zelfde versie van uTorrent, zelfde antivirus en firewall (Outpost 2008 Pro en AVG Free 8). Het is wel een versie installatie geworden, dus geslipstreamed, zut eruit gehaald met nLite en daarna erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
er schijnen weinig mensen last te hebben met SP3 gezien de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20

Anton

NetApp Implementation Engineer

ajpeetoom schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 07:50:
[...]

Deze informatie is zeer belangrijk voor mij, nu kan ik verdergaan zoeken wat het dan wel kan zijn.

Als iemant enig idee heeft. Ik gebruik dus geen router.
Heb je toevallig een abonnement bij de KPN? Die hebben een firewall die al het inkomend verkeer blokkeert. Het is gewoon niet mogelijk om een eigen server te draaien en die te bereiken achter een KPN HSDPA verbinding (volgens de algemene voorwaarden mag dat ook niet, maar ze maken het dus zelf al onmogelijk). Onder andere een "complete" torrent verbinding lukt daarom niet. Daar ben ik zelf ook achter gekomen...

[ Voor 4% gewijzigd door Anton op 24-05-2008 12:29 ]

Ik scrobbel ook audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

ajpeetoom schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:52:
er schijnen weinig mensen last te hebben met SP3 gezien de reacties
Vijf pagina's op een community van de grootte als GoT is peanuts. Als we inmiddels op deel 5 zouden zitten gaf ik je gelijk, maar met 5 pagina's grotendeels makkelijk oplosbaren problemen en geruchten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Anton

Ik heb Web n walk van T mobile het pakket van €70,- Onbeperkt ook echt onbeperkt.
Dus geen snelheid die plotseling wordt terug geschroefd.

Weet 100% zeker dat de poort problemen zijn begonnen na installatie van Servicepac3. Ga zo servicepac3 verwijderen, hopelijk zijn de problemen opgelost.

Een gezegde is “Elke verandering is geen verbetering”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Hiep hiep h......ik ben weer blij, heb servicepac3 er af geknikkerd nu werkt alles weer normaal.

dus servicepac3 was voor mij als gebruiker van een intell notebook geen verbetering maar een verslechtering.

Als alle bugs uit SP3 zijn gehaald probeer ik het wel weer eens opnieuw.

Vind het belachelijk dat microsoft weer software test over ruggen van zijn klanten. Ze hebben notabenen diverse test centrums wereldweid.

[ Voor 39% gewijzigd door LEX63 op 25-05-2008 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ben hetzelfde probleem al meerdere keren tegengekomen, zelfs bij nieuwe windows installaties. Bij het updaten worden de updates netjes binnengehaald, maar bij het installeren geven alle updates direkt mislukt aan.

Na wat rondzoeken kwam ik het volgende tegen (dit moet je uitvoeren via cmd, je kunt er ook een batchfiletje van maken):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
net stop wuauserv
regsvr32 wuapi.dll
regsvr32 wuaueng1.dll
regsvr32 wuaueng.dll
regsvr32 wucltui.dll
regsvr32 wups2.dll
regsvr32 wups.dll
regsvr32 wuweb.dll
net start wuauserv

Hiermee worden alle dlls die nodig zijn voor windows update opnieuw geregistreerd. Het heeft hier iig het probleem opgelost. Sommige sites melden trouwens dat het al werkt door alleen wups2.dll opnieuw te registreren, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:17
Lone Gunman,

dank je, het loste bij mij toch al de helft op: Microsoft.net 1 werd goed beëindigd, voor de 2.0 mocht het niet baten: update mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
heb een e mail naar microsoft gestuurd. Met mijn bevindingen, hopelijk komt er snel een herziende servicepac3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
ajpeetoom schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:57:
heb een e mail naar microsoft gestuurd. Met mijn bevindingen, hopelijk komt er snel een herziende servicepac3
die gaat er echt niet komen hoor. dat zal een hotfixje worden :)

revised servicepacks op basis van een serieuze bug is er nog meer 1x geweest in 1999 met nt4 sp6a, dat was (voor zover ik me nog kan heugen) 1 dag na de release van sp6

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:42
Kijk uit met de raidhack op raid1 en 5 functies onder XP te activeren*. Deze werkt niet meer na SP3.

Na installatie had ik twee disks (raid1) die niet meer aan te spreken waren, opstarten in veilige modus was niet mogelijk en windows repair cq laatst bekende werkende configuratie boden ook geen soelaas. Uiteindelijk op een andere disk xp geinstalleerd, deze gaf twee mislukte schijven, nadat ik de disks moest importeren in diskmanagement. Vervolgens heb ik de raid hack toegepast op de nieuwe instalatie en hiermee was mijn array weer beschikbaar om de data eraf te plukken en om de array te verbreken.

Nadat ik de data veilig had gesteld heb ik de hack opnieuw toegepast op de bestaande installatie, deze bleek nog wel te werken, maar de eerste keer opstarten duurde ca een uur...een oorzaak heb ik niet kunnen vinden.
* ik was vergeten dat ik de raidhack had toegepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zit je steeds servicepac verkeerd te copy-pasten ofzo? Het is namelijk Service Pack.

En denk je nou echt serieus dat Microsoft doordat jij problemen hebt, een heel nieuwe Service Pack zal gaan uitgeven? :P Denk je zelf niet dat de oorzaak misschien bij jou ligt?

[ Voor 24% gewijzigd door MensionXL op 26-05-2008 09:37 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-07 12:56
Een ''herziende servicepac?". Bedoel je een verziende of een bijziende? Of gewoon een herziene? Daarbij moet er nog een 'k' achter servicepac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

ik heb driver problemen met een draadloze stick van Dlink sinds SP3 dus ik stel SP3 nog even uit op m'n pc'tjes thuis

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Powershell schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:59:
[...]

die gaat er echt niet komen hoor. dat zal een hotfixje worden :)

revised servicepacks op basis van een serieuze bug is er nog meer 1x geweest in 1999 met nt4 sp6a, dat was (voor zover ik me nog kan heugen) 1 dag na de release van sp6
Tja in zoon probleem geval als dit is het de mogelijke veroorzakers op een rijdje zetten en afstrepen wat het niet kan zijn.

1 Driver software probleem van Dell, zou een mogelijkheid kunnen zijn heb ze gemaild.
2 Driver software probleem van Huawei E220 UMTS HSDPA usb modem. Nee want ik heb de zelfde
probleem ook met wifi en lan verbinding.
3 Web n walk manager heb T-mobile gemaild.
4 conflict tussen drivers en software onderling.

Zodra er hotfix komt voor SP3 probeer ik het nog wel een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

ajpeetoom schreef op maandag 26 mei 2008 @ 18:53:
[...]

Tja in zoon probleem geval als dit is het de mogelijke veroorzakers op een rijdje zetten en afstrepen wat het niet kan zijn.

1 Driver software probleem van Dell, zou een mogelijkheid kunnen zijn heb ze gemaild.
2 Driver software probleem van Huawei E220 UMTS HSDPA usb modem. Nee want ik heb de zelfde
probleem ook met wifi en lan verbinding.
3 Web n walk manager heb T-mobile gemaild.
4 conflict tussen drivers en software onderling.

Zodra er hotfix komt voor SP3 probeer ik het nog wel een keertje.
1. Zeg me dan eens welk onderdeel van Dell er niet werkt? Dell maakt voor zover ik weet geen dingen zelf behalve de kast en de PSU, en daar heb je toevallig geen drivers voor nodig. :P

2. Lijkt me een bug in je internet verbinding dan. (Lees: in de Windows software om een verbinding te kunnen maken)

3. Zie 2.

4. Onzin.

Hotfix voor SP3? Lijkt me gewoon dat het aan jou ligt, niemand anders heeft jouw probleem ook hoor :P

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MensionXL schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:28:
1. Zeg me dan eens welk onderdeel van Dell er niet werkt? Dell maakt voor zover ik weet geen dingen zelf behalve de kast en de PSU, en daar heb je toevallig geen drivers voor nodig. :P
Er wordt wel degelijk gewerkt met aangepaste eeproms voor bijvoorbeeld Wireless kaarten - dus ik zou niet zeggen dat het 'allemaal standaard spul' is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:44
ik heb sinds sp3 weleens dat me muis in een zaagtand verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Microsoft blijkt niet zo snel te zijn met het beantwoorden van e-mails, wacht nog op antwoord.

Ik zal wel niet de enige zijn die klaagt over een dienst of product van microsoft.

ONBEGRIJPELIJK.

Wat ik nu echt niet begrijp is dat microsoft hun producten niet eerst uitvoerig test(en) voor dat deze beschikbaar worden gesteld voor verkoop of als update.

Microsoft heeft notabenen wereldweit tientallen testcenters.

Het is toch een afgang dat er een product(en) op de markt wordt gebracht en die niet goed of niet werk(t)(en) omdat het stijf staat van de bugs?

Vista is hier toch wel het goede voorbeeld van. Nog steeds schijnen heel veel
Computersystemen problemen met vista te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ajpeetoom schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:07:
Microsoft blijkt niet zo snel te zijn met het beantwoorden van e-mails, wacht nog op antwoord.
Als je mail net zo vaag als deze post blijft over wat er echt mis is kan ik me wel voorstellen dat die nu richting India op de grote stapel ligt voor het Callcenter met het etiket 'basic rant'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Windows XP Service Pack 3 is eindelijk op CD te bestellen :9 :

https://om2.one.microsoft...31FEE660&LocaleCode=nl-nl - Is een oude link ;)

Nieuwe link: https://om2.one.microsoft...31fee660&LocaleCode=nl-nl

[ Voor 30% gewijzigd door crack_en_hack op 08-06-2008 01:19 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

ONBEGRIJPELIJK.

Wat ik nu echt niet begrijp is dat microsoft hun producten niet eerst uitvoerig test(en) voor dat deze beschikbaar worden gesteld voor verkoop of als update.
Dat jij een paar problemen hebt (waarvan het nog maar de vraag is of je er niet zelf debet aan bent) wil nog niet zeggen dat Microsoft z'n producten niet test. Over de kwaliteit van Microsoft producten valt het een en ander te zeggen, maar SP3 is tot nu toe een succesvolle launch, en dan is het wat mij betreft toch een kwestie van "credit where credit is due" en doen ze het op dit punt gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:46
Hmm leuk, maar ben blij dat ik hem er weer af gegooid heb, nu weer
gewoon SP2 en hij is weer SUPER SNELLLlll :*)

SP3, G**&&^^%$##**** Pffffffffffffff ellende Whahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Is het iemand misschien gelukt hier door te komen...?, Ik krijg steeds een error :?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:33
crack_en_hack schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:14:
[...]

Is het iemand misschien gelukt hier door te komen...?, Ik krijg steeds een error :?
Bij mij lukt het ook niet..jammer,
Ik zou het graag op cd willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbuter
  • Laatst online: 10-07 22:49

sbuter

...dus...

Enige (grote) probleem dat ik heb sinds SP3 is dat remote desktop niet meer werkt. Nam altijd m'n PC over met m'n laptop maar dit wil om één of andere reden niet meer. Ben al druk aan het googl'en maar nog geen oplossing gevonden.
Verder geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

sbuter schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:42:
Enige (grote) probleem dat ik heb sinds SP3 is dat remote desktop niet meer werkt. Nam altijd m'n PC over met m'n laptop maar dit wil om één of andere reden niet meer. Ben al druk aan het googl'en maar nog geen oplossing gevonden.
Verder geen problemen hier.
Vreemd. Ik kan met mijn laptop mijn PC prima overnemen. Zelfs met rdesktop van Linux werkt het (zit met mijn laptop toch bijna altijd in Linux).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbuter
  • Laatst online: 10-07 22:49

sbuter

...dus...

Probleem leek aan nvidia driver 175.16 te liggen. Heb nu 174.74 geinstalleerd: probleem verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hmm, ik heb die driver nu ook, maar of ik sinds de update nog RDP heb gebruikt weet ik niet zeker. Bedankt voor het waarschuwen dat het dan fout kan gaan. Mocht ik weer eens RDP gebruiken en het werkt niet, weet ik waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Arjantje72 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:59:
[...]

Bij mij lukt het ook niet..jammer,
Ik zou het graag op cd willen hebben.
Ik heb een nieuwe link gevonden waar je XP SP3 bij Microsoft op CD kan bestellen, Blijkbaar hebben ze de bestelsite verplaatst :)

Dus de nieuwe link: https://om2.one.microsoft...31fee660&LocaleCode=nl-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 14:49
heeft iemand ook last van tragere prints naar netwerkprinters of dialogen die hieraan vooraf gaan?
De printserver zelf is gewoon een standaard 2003 R2 bak, maar met de installatie van SP3 hebben sommige clients toch last van behoorlijke vertragingen...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
actieman schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:55:
heeft iemand ook last van tragere prints naar netwerkprinters of dialogen die hieraan vooraf gaan?
De printserver zelf is gewoon een standaard 2003 R2 bak, maar met de installatie van SP3 hebben sommige clients toch last van behoorlijke vertragingen...
:N Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:33
crack_en_hack schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:15:
[...]

Ik heb een nieuwe link gevonden waar je XP SP3 bij Microsoft op CD kan bestellen, Blijkbaar hebben ze de bestelsite verplaatst :)

Dus de nieuwe link: https://om2.one.microsoft...31fee660&LocaleCode=nl-nl
Post je nu 2x dezelfde link? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Arjantje72 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Post je nu 2x dezelfde link? ;)
Niet dat ik weet, Ik had eerst een link en die deed het opeens niet meer, daarna had ik een andere gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Dbm12 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:32:
[...]

Same problem here.

Opstarten duurt vele malen langer. Daarnaast hangen mijn browsers vaak als ik een www. adres invoer voor ongeveer 5 sec voordat hij pas verder gaat..... Dit heb ik zowel op mijn Laptop (Dell, T5600, 2048 mb DDR 2)
Als op mijn thuis pc (AMD 3500+, 1536 MB DDR, Asus A8N-E)

Beide zijn trager met opstarten, en browsers hangen af en toe dus 5 sec....

Ik moet zeggen dat ik totaal niet tevreden ben met SP3 :(
Ik heb dit probleem dus totaal niet, ik had juist met SP2 installatie dat alles elke keer 5sec bleef hangen, etc.

Loopt je logboek ook wel vlekkeloos? foutmeldingen en waarschuwingen wegpoetsen kan leiden tot een supersysteem
Het gaat hier om een HP dx2300MT (Intel C2D E6600, 2GB PC5300) waarop dus WinXP SP3 draait in een domein, geregeerd door een W2K3-machine

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Weet iemand of er nog een OEM (of retail, maar dat zal wel niet) XP CD met SP3 er al in wordt uitgebracht...? of is de SP2c versie de laatste...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk het eerlijk gezegd niet als je in het achterhoofd houdt dat de verkoop volgende maand/1-1-2009(*) stopt.
Dan zitten ze met een beperkte oplage CD's met hoge productiekosten.

(*) één van de twee

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 16-06-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

actieman schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:55:
Nee, wel van kapotte printer drivers na de update !
Dit i.c.m. Mcafee DLP agent en SP3 en HP printers (4000 serie vooral).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
alt-92 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:00:
Ik denk het eerlijk gezegd niet als je in het achterhoofd houdt dat de verkoop volgende maand/1-1-2009(*) stopt.
Dan zitten ze met een beperkte oplage CD's met hoge productiekosten.

(*) één van de twee
Ah das jammer, retail had ik idd wel verwacht maar bij de OEM is het mij erg onduidelijk welke er nou blijft of niet.
Want ik heb al wel een engelse versie van OEM XP Pro met SP3 erin gezien.
Als system builders het tot 2009 mogen leveren vraag ik mij af welke versie hun dan hebben als OEM er ook uit gaat eind deze maand.

[ Voor 6% gewijzigd door crack_en_hack op 16-06-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 14:49
KillerAce_NL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:01:
[...]

Nee, wel van kapotte printer drivers na de update !
Dit i.c.m. Mcafee DLP agent en SP3 en HP printers (4000 serie vooral).
ah k, vreemd genoeg gaat het wel goed als ik opnieuw een image (XP SP2) er op zet en daarna SP3 los installeer.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
ransbal schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:28:
Kijk uit met de raidhack op raid1 en 5 functies onder XP te activeren*. Deze werkt niet meer na SP3.

Na installatie had ik twee disks (raid1) die niet meer aan te spreken waren, opstarten in veilige modus was niet mogelijk en windows repair cq laatst bekende werkende configuratie boden ook geen soelaas. Uiteindelijk op een andere disk xp geinstalleerd, deze gaf twee mislukte schijven, nadat ik de disks moest importeren in diskmanagement. Vervolgens heb ik de raid hack toegepast op de nieuwe instalatie en hiermee was mijn array weer beschikbaar om de data eraf te plukken en om de array te verbreken.

Nadat ik de data veilig had gesteld heb ik de hack opnieuw toegepast op de bestaande installatie, deze bleek nog wel te werken, maar de eerste keer opstarten duurde ca een uur...een oorzaak heb ik niet kunnen vinden.
* ik was vergeten dat ik de raidhack had toegepast....
Ik krijg het maar niet voor elkaar in SP3 met de Raid Hack, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Laatst online: 01:36

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

mm, het lukt mij ook nog steeds niet om de cd te bestellen.. jammer, iemand die een werkende link heeft? Zelfs de link vanuit de windows update werkt niet.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
hufkes schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:03:
mm, het lukt mij ook nog steeds niet om de cd te bestellen.. jammer, iemand die een werkende link heeft? Zelfs de link vanuit de windows update werkt niet.
Is die link weer down :?, Mij is het gelukkig gelukt om SP3 op CD te bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

crack_en_hack schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Is die link weer down :?, Mij is het gelukkig gelukt om SP3 op CD te bestellen :9
Tja, krijg microsoft is uw gegevens aan het verwerken en dan een lege pagina.. de taal veranderen naar engels (waarvan ik eigenlijk de cd wil hebben) krijg je helemaal geen mogelijkheid om door te klikken.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2213

Via deze link heb ik een CD besteld
Kreeg de 1e keer wel een error, 2e keer ging het goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 2213 op 19-06-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

wat de hell man, 8 pleuro voor een cd'tje met sp3 erop. kan me herinneren dat sp2 gewoon gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
foute post

[ Voor 87% gewijzigd door LEX63 op 20-06-2008 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik zal wel niet de enige zijn die klaagt over een dienst of product van microsoft.

ONBEGRIJPELIJK.
...
Klinkt als een typisch gevalletje PEBKAC. En zeur niet zo, je hebt blijkbaar geen enkel benul hoe onmogelijk het is elke combo van hw/sw te testen ... Heb nu SP3 op 5 machines geinstalleerd (3 updates, 2 nieuwe installs) en ben nergens serieuze problemen tegen gekomen. Vrijwel alle software, games en drivers werken gewoon. SP2 was iirc een stuk problematischer ... Heb ook nog nergens een artikel gelezen dat SP3 "wereldwijd voor problemen zorgt", dus het zal echt wel aan jou liggen |:(

M.a.w., klagen doe je maar op Microsoft forum of op computeridee.nl ofzo, op GoT zoeken we serieuze discussies/topics. Verder NoFi ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes

hufkes

Anoniem: 179986 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:51:
wat de hell man, 8 pleuro voor een cd'tje met sp3 erop. kan me herinneren dat sp2 gewoon gratis was.
Inderdaad, sp2 werd gratis verstrekt... twee euro of zo verzendkosten kan ik ook nog wel begrijpen, maar €8,- is m.i. een beetje te veel van het goede, want dat wordt al €16,- voor zowel de engelse als de nederlandse... Dan brand ik ze zelf wel vanaf het full package.

Jammer hoor, een servicepack is toch een verbetering van fouten die zij gemaakt hebben en niet iets waar ik om gevraagd heb... 8)7

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, als we alleen nog maar gaan zeuren over een CD waar verzendkosten voor gevraagd worden heeft dit topic eigenlijk weinig nut verder.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
XP SP3 is beschikbaar via de Windows Update website, Automatic Updates, en het Download center.
Heb je een MSDN/Technet abonnement: Check de top download sectie.

Heb je een door een OEM geleverde pre-install op een AMD systeem, lees dan eerst deze links:

You receive a “Stop 0x0000007E” error message after you upgrade to Windows XP Service Pack 2 or Service Pack 3 on a non-Intel-processor-based computer

Does your AMD-based computer boot after installing XP SP3?