120 Fans

Pagina: 1
Acties:

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoi,

ben nu de laatste tijd wat aan het overclocken en wil een panaflow 80 vervangen door een 120. Welke merk/type kan ik het beste kopen?

Heb al veel rond gekeken, en een papst lijkt me wel iets, maar kan ze alleen in 230 v uitvoeringen vinden. En dat gaat me iets te ver. Waar in nederland kan ik 120 fans kopen. Heb ook al bij conrad gekeken, en na veel gezocht te hebben vond ik er een die me wel iets leek. Het was bestelnummer: 537357-89 120 x 120 x 25 12V 200mA 2300RPM 114m3/H 35,0dB 36,95Gld
Merk is WallAir.

Leek me wel wat. Meer airflow als de papst, en stiller.

Wat denken jullie?

I, for one, like Roman numerals

• Def_P
  • Niet online
Kwam zonet op het idee om ff bij price watch te kijken. Wat schets mijn verbazing geen enkele 120 fan.

Verwijderd

Sunon is wel kewl :)

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:36

dfr0st

Geel is mooier

Op zondag 18 februari 2001 23:29 schreef Def_P het volgende:
Kwam zonet op het idee om ff bij price watch te kijken. Wat schets mijn verbazing geen enkele 120 fan.
Zijn niet veel mensen die een 120mm fan willen hebben in vergelijing met een CD-rom speler

-

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik liep hier in het zuidelijke Maastricht even mijn electroboer naar binnen, en daar zag ik verschillende Sunon's en Papst staan...
Helaas niet de 3 van 80*80*25 die ik wou, op 12V, maar die bestellen ze even voor me, woensdag heb ik ze, en kosten iets van 30 per stuk. Vond ik wel netjes.
Advies is dus, zoek even een echte electrozaak op, eentje waar ze van alles verkopen (nee, geen Megapool) en vraag het...
You never know ;-)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

je kunt Papst coolers kopen in Haarlem bij Display. gebruik www.goudegids.nl als je psies de tel. nr en adres wil weten. het is 100m. van het station vandaan.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Wanneer het niet uitmaakt ofdat hij herrie maakt kun je gaan voor de delta 120 mm, die is te koop bij oc-shop die heeft een CFM van 190 :P

• Def_P
  • Niet online
Geluid maakt me wel een beetje uit!!!

Maar die wie ik nu heb hoor je ook, niet de fan zelf maar de lucht stroom ervan.

• Def_P
  • Niet online
Ik heb ff gezocht naar dat Display, maar in Arnhem zit er ook een en dat is voor mij iets dichterbij, ga er volgend weekend heen(als ik dan tijd heb.).

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:30

wolffman

....

in utrecht heb je ook een display, wow 190 cfm, dan krijg je overdruk in je hele kamer: handig om het stof buiten te houden, en rook als er brand is

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Verwijderd

Op de PC-Dump dag (Amsterdam zagen we ze) hadden ze laatst Panaflo en Papst 12 cm fans voor een geeltje. Niet nieuw, maar wel spotgoedkoop. Denk dat ze 80 en 60 piek respectievelijk nieuw kosten..
:P

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
cris had 4 papst fans voor 15 piek ook wel stoer,
ik heb er ook een :9~

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1