Hallo allemaal
sinds vandaag heb ik een 2e hd3870 videokaart aangeschaft en deze ging natuurlijk regelrecht de pc in
de drivers stonden nog op de pc van een enkele hd3870 maar zonder CCC dus moest ik nieuwe drivers installeren om crossfire aan te zetten
Dus even de nieuwste 8.4 driver gedownload en installeren , opnieuw opstarten en toen kreeg ik dit :
4Bits kleurdiepte
640x480 Maximaal
Ik kon de resolutie of kleurdiepte niet veranderen en de driver werd herkend als 64Bits vista driver
Nogmaals een driver gedownload die duidelijk voor mijn windows versie is : XP32
Ditkeer geeft de installatie aan dat de hardware niet word ondersteund door de driver , dit met enkele kaart en met beide
De drivers vanaf de meegeleverde CD doen precies hetzelfde
Drivercleaner gebruikt en alles van ATI verwijderd , En ook nog even de bios gereset ivm overklok
Hoe krijg ik de driver goed geinstalleerd en crossfire werkend??
Videokaarten :
Club3D HD3870 512Mb gddr4 met reverence koeler
Sapphire HD3870 512Mb gddr4 met de blauwe singleslot koeler
Systeem specs :
E8500 @ 4.2Ghz ( nu dus stock )
Msi p35 platinum
2Gb pc8500 corsiar dominators
Xigmatek DHC cpu koeler
Creative Xfi
2x 500Gb WD
Coolermaster M620 modulair ( deze moet genoeg kracht leveren dus dit is niet het probleem )
Mvg glangeveld
sinds vandaag heb ik een 2e hd3870 videokaart aangeschaft en deze ging natuurlijk regelrecht de pc in
de drivers stonden nog op de pc van een enkele hd3870 maar zonder CCC dus moest ik nieuwe drivers installeren om crossfire aan te zetten
Dus even de nieuwste 8.4 driver gedownload en installeren , opnieuw opstarten en toen kreeg ik dit :
4Bits kleurdiepte
640x480 Maximaal
Ik kon de resolutie of kleurdiepte niet veranderen en de driver werd herkend als 64Bits vista driver
Nogmaals een driver gedownload die duidelijk voor mijn windows versie is : XP32
Ditkeer geeft de installatie aan dat de hardware niet word ondersteund door de driver , dit met enkele kaart en met beide
De drivers vanaf de meegeleverde CD doen precies hetzelfde
Drivercleaner gebruikt en alles van ATI verwijderd , En ook nog even de bios gereset ivm overklok
Hoe krijg ik de driver goed geinstalleerd en crossfire werkend??
Videokaarten :
Club3D HD3870 512Mb gddr4 met reverence koeler
Sapphire HD3870 512Mb gddr4 met de blauwe singleslot koeler
Systeem specs :
E8500 @ 4.2Ghz ( nu dus stock )
Msi p35 platinum
2Gb pc8500 corsiar dominators
Xigmatek DHC cpu koeler
Creative Xfi
2x 500Gb WD
Coolermaster M620 modulair ( deze moet genoeg kracht leveren dus dit is niet het probleem )
Mvg glangeveld
[ Voor 10% gewijzigd door glangeveld op 09-05-2008 23:09 ]