Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:46
Hallo medetweakers,

Ik ben aan het zoek naar een digitaal fotolijstje voor mn vriendin. Intern geheugen wordt gelijk een stuk duurder, daarom gooien we er gewoon een klein SD kaartje in, maar dat is latere zorg. De vraag is alleen, hoe krijg ik foto's op dat kaartje? Op veel lijstjes zit een SD-sleuf en een usb-poort. Zou ik dan vanaf mijn computer (mac) foto's daarop kunnen zetten of moet ik nog een extra usb cardreader kopen?
Ik heb nu deze op het oog. Op die site staat het volgende
Deze lijst heeft ook een USB-poort om de bestanden van uw sleutel of externe harde schijf af te kunnen halen.
Bedoelen ze daarmee hetzelfde als ik?

Alvast bedankt,

mathias

[ Voor 0% gewijzigd door mat.hi.as op 10-05-2008 10:42 . Reden: url's dus met ", niet met ' ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:44
Bij de meeste fotolijstjes kan het allebei. Dus je kunt foto's direct vanaf een USB stick of externe hardeschijf naar het geheugen kopieren en je kunt foto's vanaf je computer er via USB opzetten. Het lijstje ondersteunt sowieso (een soort van) USB OTG als ik het goed begrijp, het kan iig als host werken. Volgens mij zijn er geen apparaten die als host werken, die niet als slave kunnen werken. Volgens de officiele USB OTG standaard mag dat ook niet :).

Toch het blijft een onbekend merk en ik denk dat je voor de zekerheid het beste even contact op kunt nemen met Pixmania of een andere winkel die het fotolijstje verkoopt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."