Hallo medetweakers,
Ik ben aan het zoek naar een digitaal fotolijstje voor mn vriendin. Intern geheugen wordt gelijk een stuk duurder, daarom gooien we er gewoon een klein SD kaartje in, maar dat is latere zorg. De vraag is alleen, hoe krijg ik foto's op dat kaartje? Op veel lijstjes zit een SD-sleuf en een usb-poort. Zou ik dan vanaf mijn computer (mac) foto's daarop kunnen zetten of moet ik nog een extra usb cardreader kopen?
Ik heb nu deze op het oog. Op die site staat het volgende
Alvast bedankt,
mathias
Ik ben aan het zoek naar een digitaal fotolijstje voor mn vriendin. Intern geheugen wordt gelijk een stuk duurder, daarom gooien we er gewoon een klein SD kaartje in, maar dat is latere zorg. De vraag is alleen, hoe krijg ik foto's op dat kaartje? Op veel lijstjes zit een SD-sleuf en een usb-poort. Zou ik dan vanaf mijn computer (mac) foto's daarop kunnen zetten of moet ik nog een extra usb cardreader kopen?
Ik heb nu deze op het oog. Op die site staat het volgende
Bedoelen ze daarmee hetzelfde als ik?Deze lijst heeft ook een USB-poort om de bestanden van uw sleutel of externe harde schijf af te kunnen halen.
Alvast bedankt,
mathias
[ Voor 0% gewijzigd door mat.hi.as op 10-05-2008 10:42 . Reden: url's dus met ", niet met ' ]