Toon posts:

ik twijfel tussen deze 2 laptops HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een laptop waar ik redelijk op kan gamen cod4 bv nu twijfel ik tussen deze:
Asus M51SN-AP018C en de Acer Aspire 6920G-834G32BN kwa snelheid processor en videokaart zijn ze hetzelfde dus dat maakt niet uit maar nu zit er op de acer veel meer luxe bv dolby surround, blueray, HD scherm 1960 resolutie duz zat ik eigelijk aan die te denken maar ik twijfel een beetje aan de kwaliteit en service van acer.
Welke zouden jullie aanraden de wat degelijke maar goede Asus of de Luxe Acer met minder kwaliteit???

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-01 21:16
Ik zou voor Asus gaan, top kwaliteit van wat ik ervan gehad heb :) Acer hoor en ervaar ik de laatste tijd zoveel slechte dingen mee dat ik het woord uit mijn pc woordenboek geschrapt heb en het vervangen heb door Retarded crap bedrijf met dan pagina groot hun logo :)
Verder zal je zelf je keuze moeten maken. Ik zou niet veel geld steken in een acer zowel notebook als desktop omdat de meeste er na een jaar mee ophouden... But hey, That's just me :)

één is geen, twee is één

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de sluitmessage in je vorige topic is dit een goede gamelaptop ofniet, en de CSL FAQ. Dit zijn beslissingen die je helemaal zelf moet nemen, en die niet een topic waard zijn. In de FAQ zie je een link naar de Notebook FAQ waarmee je zelf verder kunt gaan :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:53
Ik zou ook voor de Asus gaan. Die service heeft zich wel bewezen itt die van Acer hierzo.

Weet zo niet wat de M51 gemeen heeft met de specs van die M50 waarover ik las in de Mediamarkt folder, maar dat zag er veel belovend uit. Ik gok dat je er zoals gewoonlijk bij Asus netjes een tasje en muis krijgt.

Verder wil je misschien juist neit zo'n hoge resolutie, die videokaart is toch niet in staat om in de hoogste resolutie spellen speelbaar te houden.

Maar ik zou dus voor de Asus gaan. Standaard 2 jaar garantie en topservice. Als sterkste bewijs hiervan is mijn eigen ervaring. Mijn laptop ging kapot, 4 maanden nadat ik er per ongeluk een half glas ranja over had gegooit. Geen garantie dus. Echter duurde de reparatie te lang (4 weken maximum bij Asus) waardoor ze me gratis een nieuwe hebben aangeboden, zelfs buiten de garantie dus!

Aan de andere kant is de Acer wel een heel stuk beter qua specs. Zeker als je films wilt gaan kijken op je laptop is dat wel de beste keuze. Ook is de hoge resolutie daar wel weer handig mocht je veel fotoshoppen ed. Als je de Acer wel neemt, neem dan iig ook garantie uitbreiding is mijn advies.

[ Voor 3% gewijzigd door GENETX op 10-05-2008 11:23 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bekijk de sluitposts eens van je eerdere twee topics, die zijn niet voor niets geschreven.

Dit topic is gesloten.