Toon posts:

Stabiliteits probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe PC gekocht bij Alternate. helemaal zelf samen gesteld.

AMD TB 1000
MSI K7T Pro 2A KT133
SB Live
Geforce 2 MX (asus v7100 TV out)
Plex 12-10-32a
asus 50speed
IBM 30,4 Gb ata100
(bigtower met 300W Voeding)

Nou wil het hele systeem nogal eens gaan hangen tijdens een 3Dmark sessie en in Q3a
Ik heb het een en ander geprobeert met VIA drivers, heb nu de laatste (via 4 in 1 4.28a)
plus de laatse asus drivers (v6.18). lijkt mij dat het daar niet aan kan liggen.

Heeft iem. een suggestie!!!???

BVD

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 13:28

EaS

Check temperatuur CPU -> Misschien te warm.
Brak geheugen kan ook het probleem zijn.

Verwijderd

hmmz ik hoop voor jou dat je niet net zo hard genaaid ben als ik, ik herken namelijk je probleem en heb het niet kunnen oplossen.

khep win98se en win2k en allerlei 4in1-detonator combi's geprobeerd, maar dat heb ik al vaker gepost, dus zal de mensen hier niet blijven vervelen ;(

Maarreh tis misschien een ID om je OS ff te vermelden.

voor win98se zijn er nie zoveel patches maar voor win2k heb je op amd.com een regpatch en op ms.com een hotfix, je kan alle fixes mooi op een rijtje vinden op amdzone.com

ik hoop voor jou dat ze werken, bij mij werkte geen van al die patches.

/me is hierbij ook van fanatiek gamer ingestort naar Office-freaky

Verwijderd

Dat probleem had ik ook, lag aan mijn swap-file-grootte (onder win2k) dus wie weet!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai onder win98se

Verwijderd

Topicstarter
P.s. mijn neef heeft op de video kaart na hetzelfde systeem (echt alles het zelfde) en geen gezeik, alleen heeft hij geen via drivers geinstalleerd (draait dus niet op ata100) het moet dus wel aan die drivers liggen, alleen wat is de beste installatie volgorde? ik heb die kut via drivers pas als laatste geinstalleerd!
Pagina: 1