Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik over een prepaid Vodafone-Live simkaart, normaal zou je daarmee al gewoon op internet kunnen. Alleen sinds ik deze nieuwe telefoon heb(HTC Touch) is dat niet mogelijk.
Dus ik heb vandaag eens mijzelf aangemeld bij Vodafone Blox zorgeloos internet voor prepaid, oke dat alles was gelukt.

Maar ik kan nu nogsteeds geen gebruik maken van GPRS? Ik heb dus de Vodafone heldesk eens opgebeld, die snapte er zelf ook niet al teveel van had ik 't idee want ik werd continu in de wacht gezet. na een hele tijd heb ik 't maar opgegeven bij die gozer omdat dat dus totaal niet opschoot.

ff nog wat extra info:
-Met deze vodafone live sim-kaart kan ik in een andere gsm(Sagem My-V55) wel gebruik maken van GPRS
- Met een ander sim-kaart van Yes Telecom kan ik wel gebruik maken van GPRS op mijn telefoon(HTC Touch)

Als ik dan bijv. op mijn telefoon met mijn Vodafone live prepaid kaart een verbinding wil maken,krijg ik vaak verschilende fouteldingen:
- 'Dialed:Live.vodafone.com Cannot connect for an unkown reason, .. blabla check connection settings' (na 3 keer het scherm "logon to network" te hebben gekregen en 'vodafone' bij gebruikersnaam en wachtwoord te hebben ingevuld)
- 'the remote party has ended this connection' (Direct nadat ik connectie probeer te maken)

Heeft iemand hier enig idee wat ik fout doe/wat er fout gaat?

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 11-05-2008 13:43 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:46:
.. blabla check connection settings'
Heb je die connection settings dan wel goed staan?

Je kunt meer aan je verbinding instellen dan een gebruikersnaam en wachtwoord...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
http://www.vodafone.nl/pr...vice/toestel/instellingen
Precies zoals daar staat uitgelegd voor htc->touch dual->vodafone live.

Verder heb ik heb ik met dit programa van de htc support site ook gekeken, maar die veroorzaakt dezelfde problemen..

Verwijderd

Topicstarter
kick'je. want nogsteeds heb ik dit probleem.

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-11 06:50
Vandaag heb ik even naar de Vodafone klantenservice gebeld, en de mensen daar zijn zeer klantvriendelijk/behulpzaam!
Ik ben gelijk van mijn probleem verholpen.
Probeer dat dan eens. :)

Verwijderd

Topicstarter
brrrt schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:02:
Vandaag heb ik even naar de Vodafone klantenservice gebeld, en de mensen daar zijn zeer klantvriendelijk/behulpzaam!
Ik ben gelijk van mijn probleem verholpen.
Probeer dat dan eens. :)
hmm, dan ga ik nog maar eens bellen en hopen dat ik niet zo'n enorme idiioot aan de lijn krijg :'(

Vanwege dit dus:
Ik heb dus de Vodafone heldesk eens opgebeld, die snapte er zelf ook niet al teveel van had ik 't idee want ik werd continu in de wacht gezet. na een hele tijd heb ik 't maar opgegeven bij die gozer omdat dat dus totaal niet opschoot.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:29
heb je als APN wel live.vodafone.com ingevoerd?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 16:48

SambalBij

We're all MAD here

Heb je bij de connectie wel de juiste modem gekozen?
Bij mijn toch dual moet ik kiezen voor 'Cellular line (GPRS, 3G)'
Er staat bij mij ook een 'Cellular line' in het lijstje, maar die is voor CSD verbindingen (inbellen op telefoonnummer)
Ik vraag dit omdat je in de startpost iets zegt over 'Dialling:live.vodafone.com' terwijl hij (bij mij althans) over connecting spreekt bij een GPRS/3G verbinding.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Op welke plek heb je dit probleem?

Ik heb iets soort gelijks gehad met T mobile en een Vario3, we hadden een aantal vario's en vario's 2 en die konden allemaal gprs, de eerste vario 3 werkte voor geen meter, alles goed ingesteld, uren met de helpdesk aan de telefoon gezeten, nieuw toestel gehad.. hielp allemaal niks..

Bleek het in de zender te zitten, toen dat eenmaal duidelijk was heeft T-mobile redelijk vlot opgelost (achter gekomen na een tip, auto gepakt en 5 km weg gereden, daar werkte het, terug op kantoor nada.. nopes... niks (en wel voldoende bereik)).
Pagina: 1