Toon posts:

Welke Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan kopen. Waarmee ik het dagelijkse gebruik mee wil gaan doen. En beetje gamen, films kijken etc.
Wat heb ik daar allemaal voor nodig?
Ik twijfel een beetje tussen 2 proccessers
- Intel® Core™2 Duo Processor E8500
- Intel® Core™2 Quad Core Q9300 Processor
( Of misschien deze: AMD® Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 6000+
Of is die al weer achterhaald?)
Wanneer ik de pc koop, ben ik niet van plan het volgende jaar weer een nieuwe pc te kopen. Of een nieuwe proccessor of dergelijke. Ik wil zo'n 1000 euro uitgeven maar daar moet wel een groot beeldscherm bij zitten. Dus zo'n 800 alleen voor de pc zelf.
Wat raden jullie mij aan?

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07-2025
Volgens mij is de 6000+ alweer achterhaald, maar in die info ben ik niet zo thuis, maar als je nog aan het twijfelen bent neem ik niet aan dat je verder al spul hebt uitgezocht? Ik heb namelijk al een PC in m'n winkelwagentje voor binnekort, moet je maar kijken hoe je dat zint, ik weet verder je smaken naar merken ook niet dus zie maar:
Winkelmandje moi

Deze onderdelen kan je allemaal kopen bij EMPC en met assemblage en 1 jaar extra garantie voor 800 euro precies klaar.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De CSL FAQ en het CSL Beleid lezen. Gewoon benchmarks bekijken en je inlezen. Computerhardware is trouwens heel snel verouderd, maar dat maakt niet uit zolang je je eisen maar niet te hoog gaat stellen. De laptop waar ik dit op tik is 3.5 jaar oud, maar voldoet uitstekend voor internetten en tekstverwerken, en meer mag ik niet verwachten :)

Trouwens Processors, Mobo's & Geheugen gemist? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 09-05-2008 23:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Juist, op deze manier kom je in elk geval niet veel verder. ;) Je zult echt zelf wat meer zelfinitiatief moeten nemen en even bij moeten lezen wat voor jou de beste keus is. Het is niet de bedoeling dit te doen door hier een topic te openen, maar ga gerust even zoeken op websites als Tom's Hardware, pagina's die ook uitgebreid worden besproken in de CSL FAQ. :)

Dit topic is gesloten.