Toon posts:

[Probleem] Acer Aspire 5630, scherm wiebelt enorm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Sinds een half jaar ben ik in het bezit van de Acer Aspire 5630. Deze heb ik destijds gekocht en gebruik hem nu dagelijks voor school werk. Alleen begin ik nu de mankementen van Acer te ondervinden, ik wil daarom jullie raad hebben en eventueel een oplossing die ik hier zelf kan uitvoeren in plaats van hem op te sturen naar Acer.

Probleem:
Het scherm van mijn laptop is heel wankel en als je een beetje hard typt of als iemand bijvoorbeeld tegen de tafel aanstoot staat de gehele laptop te trillen. Dit is zoals jullie misschien wel kunnen begrijpen aangezien die laptop nog een aantal jaar mee zal moeten gaan.

Oplossing?
Zelf zou ik niet weten wat ik nu moet doen. Als ik de laptop op stuur naar Acer ben ik hem een tijdje kwijt en i.v.m. school kan ik mij dat eigenlijk niet permitteren. Daarom vroeg ik mij af of het mogelijk was om het scherm zelf steviger te maken, moet ik soms een boutje of iets aandraaien?

Bijvoorbaat dank,

Groet Mark.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat bedoel je met scherm wiebelt? Alleen het scherm of de hele laptop? Dat kan namelijk ook liggen aan het ontbreken van een kussentje onder de laptop.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:01
Hij bedoelt dat het scharnier los zit.

Het enige wat ik kan zeggen is opsturen. Je hebt nu nog garantie en dit moet echt goed worden gefixt. Jij hebt nog het oude type Acer waarbij heel veel schermen scheuren doordat het scharnier niet goed is. Dit wil je niet zelf oplossen en net na de garantie je laptop echtkaduk gaat. Gewoon opsturen, en ja dat is vervelend maar imho de beste optie voor deze investering.

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Beide bedankt voor jullie reply.

Dat word dus toch opsturen. Vervelend maar ik zal er aan moeten geloven want dit is best een vervelend probleem. Tijdens het typen zie je de linkerhoek van het scherm gewoon meebewegen.

Nogmaals bedankt,

Mark.