Toon posts:

Tweaker.Net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik maakte een typefout en kwam op Tweaker.Net terecht een hele andere website..
Is dit niet in strijd met jullie merk- en handelsnaam om 'Tweaker.Net' ook te gebruiken ?

http://www.tweaker.net/
http://www,tweakers.net/

verschilt niet zo veel niet zo veel..Als ik hem was had ik de website verkocht, misschien kun onder Tweaker.Net nog best een leuk handeltje gaan draaien als hij die naam al langer gebruikt dan jullie.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:29

DUX

blijft ook nu voor Oranje

De twee zijn toch totaal verschillende markten (eentje met muziek, andere met IT), dus het lijkt me niet dat dat in strijd met elkaar is...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-09 14:36

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wij hebben geen merkenrecht op de naam Tweaker, alleen op Tweakers. Los daarvan is het ondoenlijk én onwenselijk om elke URL die ook maar een beetje lijkt op de onze te gaan claimen. Het levert niets op, de juridische kosten zijn aanzienlijk en het is zeer de vraag of je in alle gevallen wel gelijk krijgt.
Pas als iemand ook daadwerkelijk gelijksoortige content onder een vergelijkbare naam gaat publiceren wordt het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

→ LA

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:44:
Als ik hem was had ik de website verkocht, misschien kun onder Tweaker.Net nog best een leuk handeltje gaan draaien als hij die naam al langer gebruikt dan jullie.
Met 327,506 plays scrobbled op Last.fm is ie niet eens heel erg onbekend, dus het lijkt me niet dat ie dat zomaar te koop zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daniël schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:50:
Wij hebben geen merkenrecht op de naam Tweaker, alleen op Tweakers. Los daarvan is het ondoenlijk én onwenselijk om elke URL die ook maar een beetje lijkt op de onze te gaan claimen. Het levert niets op, de juridische kosten zijn aanzienlijk en het is zeer de vraag of je in alle gevallen wel gelijk krijgt.
Pas als iemand ook daadwerkelijk gelijksoortige content onder een vergelijkbare naam gaat publiceren wordt het een ander verhaal.
Ok, bedankt voor jouw antwoord!
Pagina: 1