Mijn scriptie schrijf ik in latex, deze geeft als output een PDF bestand. Graag zou ik een spelling en grammatica controle over de tekst heen gooien. Voor mijn latex editor (texniccenter) is er wel een spelling check, maar geen grammatica, bovendien worden alle latex commandos als fout gemarkeerd, waardoor ik de echte fouten weer over het hoofd zie. Daarnaast moet ieder tex bestand apart gecontrolleerd worden en kan ik dus niet in één keer de hele tekst bijlangs lopen.
Bestaat er een software pakket dat de PDF kan scannen op taal en grammatica fouten? Acrobat zelf schijnt alleen de edit en comments te kunnen scannen, maar niet de tekst zelf. Ook google lijkt het niet te weten, dus ik hoop dat er een tweaker is dit zo'n programma kent.
Bestaat er een software pakket dat de PDF kan scannen op taal en grammatica fouten? Acrobat zelf schijnt alleen de edit en comments te kunnen scannen, maar niet de tekst zelf. Ook google lijkt het niet te weten, dus ik hoop dat er een tweaker is dit zo'n programma kent.
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...