Ik denk dat je er goed aan doet door even goed onder elkaar te zitten wat voor hardware je precies hebt, en dan is in dit geval de processor belangrijk en ook erg belangrijk is wat voor geheugen je precies hebt, en eigenlijk ook welk formaat het is (ATX / mATX)
Als de nieuwe plank overeen moet komen met de MS 6511, dan denk ik dat je minstens de volgende eisen als kunt noteren:
- flexATX formfactor, wat je een stuk minder tegenkomt dan mATX of ATX.
- Socket 462, ook wel Socket A genoemd
- SDR SDRAM, dus niet DDR SDRAM
Ik lees dat hier:
http://support.packardbel...=platform_odyssey_idesign
Geen idee of het om hetzelfde model PC gaat, maar daar wordt wel de MS 6511 aangehaald.
Lees trouwens ook eens
Registratievoorwaarden / korte FAQ door. In plaats van een puur vraag-antwoord spel te spelen is het de bedoeling dat je ook zelf wat inbrengt. Die website die ik bijvoorbeeld heb gevonden is iets wat je zelf prima had kunnen vinden door even te zoeken op "MS 6511". Je kunt een hele hoop informatie zelf vinden.
Wij willen je dus best helpen met de puntjes op de i te zetten, maar probeer ook zelf inzet te tonen door zelf ook op onderzoek uit te gaan, dat werkt wel zo prettig.
En probeer ook duidelijk, misschien zelfs overduidelijk, te zijn in welke hardware je precies hebt. Wij hebben immers geen glazen bol. Hoe meer nuttige informatie jij ons verschaft, hoe meer accurate informatie er terug gespeeld kan worden.
[
Voor 8% gewijzigd door
Ultraman op 09-05-2008 13:25
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.