Toon posts:

netwerk storage koppelen aan onkyo receiver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik vraag me af of het volgende mogelijk is (en if so, dan natuurlijk ook waarmee dan):

Ik heb een Onkyo receiver (tx-sr505e) in mijn huiskamer (met dvd) gekoppeld aan mijn plasma tv (helaas niet via hdmi maar goed) en boven heb ik een Conceptronic Grab n Go 500 Gb NAS staan (heeft wireless mogelijkheid om accespoint te zijn, verder nog een 1gb netwerk connectie)....

Is het nu mogelijk om draadloos films af te spelen over mijn receiver op mijn tv waarbij de film op de conceptronic staat?

thx

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:11

SeatRider

Hips don't lie

Ik zou zeggen ja, als je er een computer tussen zet :).

Ik ga er niet vanuit dat die Onkyo een ingebouwde mediaplayer heeft, geschikt voor alle voorkomende videoformaten inclusief HD.

[ Voor 54% gewijzigd door SeatRider op 09-05-2008 11:44 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik zou het liefst een klein kastje tussenplaatsen die als mediacenter dient..of bestaat zoiets niet (dus niet een volledige pc maar iets kleins (a la audio/video transmitters)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat heb je zelf al gevonden? Ik zou zeggen lees de manual door, kijk eens naar de achterkant naar de aansluitingen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• deandb
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-02-2024
Er bestaan wel externe Hard Disks met een ingebouwde media player en een tv-out. Hiermee kan je dan alle content die je op de hd zet, afspelen op elke tv, zonder extra hardware.

Maar of er iets bestaat om van een bestaande hd iets af te spelen, dat weet ik niet...

Verwijderd

Topicstarter
de NAS kan het niet direct en de onkyo heeft ook geen mediacenter.....er moet dus iets tussen...ik weet alleen niet wat en he tmoet klein zijn (geen pc of een kast zoals de receiver zelf)...is er zoiets op de markt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:13:
de NAS kan het niet direct en de onkyo heeft ook geen mediacenter.....er moet dus iets tussen...ik weet alleen niet wat en he tmoet klein zijn (geen pc of een kast zoals de receiver zelf)...is er zoiets op de markt?
Dat heet een PS3. Werkt perfect bij mij (met dezelfde harde schijf en een Onkyo 606) :P

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 13:11

SeatRider

Hips don't lie

Wat jij zoekt is een Networked Media Tank - deel 2

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1