Toon posts:

Standaard voor MacBook Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een korte vraag, met een moeilijk antwoord.

Enige tijd geleden heb ik hier een design standaard met buisjes (aluminium) en leer voorbij zien komen. Ik krijg hem niet meer gevonden en wil er graag een bestellen. Het was van een Italiaans merk dacht ik.

Alvast bedankt.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-02 11:09
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:30:
Ik heb een korte vraag, met een moeilijk antwoord.

Enige tijd geleden heb ik hier een design standaard met buisjes (aluminium) en leer voorbij zien komen. Ik krijg hem niet meer gevonden en wil er graag een bestellen. Het was van een Italiaans merk dacht ik.

Alvast bedankt.
Ik vind je topic-titel toch een beetje ongelukkig, want nu doe je het lijken of er iets is met een standaard configuratie van een mac-book pro. Terwijl je beter MacBook Pro bureau standard ofzo had kunnen zetten. Anyways suc6 met je speurtocht.

discogs

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
loewie-643- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Ik vind je topic-titel toch een beetje ongelukkig, want nu doe je het lijken of er iets is met een standaard configuratie van een mac-book pro. Terwijl je beter MacBook Pro bureau standard ofzo had kunnen zetten. Anyways suc6 met je speurtocht.
Ja zo las ik de Topic titel ook..

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb de titel maar wat bijgeschaaft aangezien het voor de nodig verwarring zorgt :)

De standaards die hier vaak voorbij komen zijn de Griffin Elevator en de Rain Design mStand. Ze bestaan allebei (voor een deel) uit aluminium, maar hebben geen leer.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
TNX het is de iLap. Ik dacht dat het leer was, maar het is stof. Niet erg, da gem bestellen.

Nogmaals bedankt!!!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:25:
TNX het is de iLap. Ik dacht dat het leer was, maar het is stof. Niet erg, da gem bestellen.

Nogmaals bedankt!!!
Oh... :)

Ik heb geen enkele spul van Apple, maar even googlen voor jou....

Ik had gevonden door middel van zoekactie: standard apple italio (bij afbeeldingen in Google.nl)
Pagina: 1