www.weefab.com
Klein foutje en niet helemaal scherp (of was het helemaal niet), maar desondanks vond ik hem wel aardig om daar neer te plempen.
|>
Je trein heeft lekke banden .......simon schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:31:
http://ta.canon-europe.co...hoto_id=foto47e2d4a0eaddf das de mijne, ik vind 'm geniaal
Maar wel een sfeervolle, of beter sfeerlege, plaat. Daar hou ik wel van.
Mijn inzending in de categorie "landschap".
Wel een leuke wedstrijd als ik eerlijk ben.
www.weefab.com
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Wolken!Melkbus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:27:
Mijn inzending in de categorie landschap:
http://ta.canon-europe.co...hoto_id=foto48159c9216b13
Überhaupt mooie foto's in de contest. Sommige mensen hebben echt mooie apparatuur talent!
Op de fiets vervuil je niets!
Als de jury er maar wat moois in ziet, nadat je je hele familie en kennissenkring hebt laten stemmen op je foto.QuestionMarc schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:42:
Het kan aan mij liggen maar er zit niet veel moois tussen bovenstaande inzendingen....
En bedankt?QuestionMarc schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:42:
Het kan aan mij liggen maar er zit niet veel moois tussen bovenstaande inzendingen....
Mijn inzending in de categorie landschap, nog gemaakt met mijn oude Canon a410 compact.
Nou denk ik ook niet dat ik veel kans heb maar toch!
Verwijderd
ik weet niet hoor maar elke compact gaat bijna tot f2.8 /f4 daarmee had je elk grassprietje dichtbij kunnen omtoveren tot groene geleimemento__mori schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:54:
Hierbij wil ik dan ook even mijn inzending laten zien.
Elke stem telt bij deze wie heeft de meeste vrienden euhm foto wedstrijd
[afbeelding]
Getrokken met een compact-camera. Als ik een goede dslr had, had ik het gras nog onscherper gemaakt.
x mm f/2.8 op een rijstkorrelsensortje geeft ook een even kleine DOF als x mm f/2.8 op een FF of 1.3 crop, natuurlijk
Ja.Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:24:
Inzending is over?
Zo te zien foto's. Of het nuttig is iets anders in te zenden weet ik nietVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:26:
wat kan er niet meer ingezonden worden ??
Verwijderd
Wow, zulk respectvol, opbouwend en goed onderbouwd commentaar is altijd bruikbaar! Doe je ook workshops?!?QuestionMarc schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:42:
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Feli dude
Winnen doe ik vast niet, maar ach
thxNotna schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:45:
Voor zover ik kan zien zit Memento mori in de top 10
Feli dudehttp://ta.canon-europe.com/?pg=gallery&cc=be&lc=nl
Er zijn veel mooiere foto's bij, dat geef ik eerlijk toe.
Verwijderd
Nee joh! Schroef je basiskennis eens opVerwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:12:
[...]
ik weet niet hoor maar elke compact gaat bijna tot f2.8 /f4 daarmee had je elk grassprietje dichtbij kunnen omtoveren tot groene gelei
Als dat het geval was geweest dan hadden veel minder mensen een dslr gehad
Als je maar kort genoeg op je onderwerp zit krijg je echt wel bokeh.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:26:
[...]
Nee joh! Schroef je basiskennis eens opCompactjes kunnen dat helemaal niet.
Als dat het geval was geweest dan hadden veel minder mensen een dslr gehad
Zie onder andere:
http://www.flickr.com/gro...iscuss/72157594200092540/
[ Voor 4% gewijzigd door KoHa op 19-05-2008 16:11 ]
[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]
Door je opmerking ben ik ook eens gaan kijken, daar zitten inderdaad wel erg slechte foto's tussen, vooral van landschap.BBE schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:18:
Oei oei oei. Wat een ontzettend matige kwaliteit zit er tussen de top 10 selecties.
Ben benieuwd wat voor foto gaat winnen zeg
of net nietuniversal creations schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:20:
Ik heb de top 10 gekeken bij Portretten, maar ik had gewoon een baby moeten fotograferen, dan had ik veel meer kans gehad.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Heeft iedereen die nu in de top10 staat nu al dikke prijzen gewonnen
[ Voor 28% gewijzigd door _ferry_ op 19-05-2008 22:38 ]
Verwijderd
Het had voor mij toch niet uitgemaakt. Ik voldoe al niet aan regel nummer 1_ferry_ schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:32:
Jammer dat ik dit niet eerder had gezien, had ik ook nog wel een leuke macro gehad van een druppel die valt, mooier dan diegene die nu in de top 10 staat IMHOBest wel balen
![]()
Heeft iedereen die nu in de top10 staat nu al dikke prijzen gewonnenOf is dat pas in een latere stage?
1
2
3
4
5
6
| De basisregels van de wedstrijd zijn als volgt: Je moet 18 jaar of ouder zijn op het moment van registratie en je mag geen professioneel fotograaf zijn. 1. Om mee te mogen doen met De Uitdaging moet je kunnen vliegen, in het bezit zijn van een paspoort en eventuele ander benodigde documenten. etc. |
Het was iig leuk om mee te doen.
Hier en daar hebben ze meer dan 10 foto's als top 10...evenveel stemmen zeker?
Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.