Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb het volgende probleem:

Als ik naar www.gaspedaal.nl ga en ik klik wat rond krijg ik ineens de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://img246.imageshack.us/img246/9427/catsmanwebsiteoz1.jpg

Het gaat om,
XP SP2
Internet Explorer 7.0

Ik heb hier rond gekeken op 11 april 2008 zag ik een topic staan die het had met I.E 6.0.. Dit zou komen door Java scripts.. Maar het rare is dat hij wel op deze website kan komen mamar als die een actie wilt uitvoeren krijgt hij deze melding.

Weet iemand er iets op??

Alvast bedankt,

Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Standaardantwoord: gebruik Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm nee kan niet.. Is in een bedrijfs netwerk wij gebruiken ie 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
In bedrijfsnetwerken valt voor een gewone gebruiker niet veel te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 21:40
Heb je alle patches voor I.E.7 in gebruik, anders kijk eens hier, misschien heb je er iets aan:

Search The Knowledge Base

Of meer specifiek, jouw foutmelding:
You receive an error message in Internet Explorer 7: "Internet Explorer cannot display the webpage"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Misschien eens de beheerder van de site raadplegen? Of misschien gaat het mis omdat je naar een VW Golf zoekt :P

Het lijkt erop dat er iets mis gaat bij het uitlezen van de querystring, ik heb jouw zoekopdracht even na proberen te gaan, het gaat bij mij (Vista/IE7) ook mis als ik een hoop criteria meegeef, maar niet met alle combinaties, dus blijkbaar zit er iets niet helemaal lekker in die site, of IE7 heeft ergens problemen mee (FF werkt idd wel gewoon)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haaglander:

Dat kan wel.. Ik kan updates installeren en na tuurlijk firefox.. Maar FF gebruiken is geen oplossing. De standaart explorer voor internet is de gewone MS IE.

Kosh66

Hier ga ik direct even naar kijken, bedankt voor jullie repleys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Haaglander schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:43:
[...]Standaardantwoord: gebruik Firefox.
Kansloze humor.
Mijn IE7 kan dezelfde url keurig openen. Geeft 70 occasions terug; 1.4 liter benzine golfjes uit 2000 met tussen de 50000 en 100000 op de teller
10 tegen 1 dat het probleem ergens onderweg zit; in de firewall/proxy van het bedrijfsnetwerk.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1