[PR] Productreview van product dat niet in de PW staat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:48

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Is er een manier om over niet-PW-producten een productreview te schrijven? Zo ja: hoe (ik kan het niet vinden)? Zo niet is het dan een idee om dit mogelijk te maken? N.a.v. onderstaand voorbeeld lijkt het mij nuttig om te doen, en zonde als 'het systeem' dit verbied.

Er komen op GoT regelmatig (ervarings)vragen langs over de microclient TT (aka ThinTune). Hierom lijkt het mij handig om er een productreview over te schrijven. Echter staat dit product niet in de PW, vermoedelijk omdat het product niet (meer) nieuw te krijgen is. Ik heb geen manier kunnen vinden om er dan een productreview over te schrijven.

In de Pricewatch FAQ en de T.net reviews FAQ kom ik hier niets over tegen, behalve dat het voor sommige categorieëen niet mogelijk is review toe te voegen (kabels e.d.).

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Als je de moeite zou willen nemen het product via bovenstaand linkje te submitten zal ik vandaag even kijken of ik genoeg gegevens bij elkaar kan sprokkelen om het product in de pricewatch op te nemen :)

Overigens is het wel een vereiste dat het product in de Pricewatch staat voordat je er een review over kunt schrijven. Vraag en aanbod is bedoeld voor het verhandelen van een groter spectrum van elektronische apparaten dan in de Pricewatch beschikbaar is, daarom kun je er ook producten kwijt die niet in de Pricewatch staan. De productreviews hebben echter de insteek dat er producten gereviewd worden die in de Pricewatch staan.

Maar goed, als je graag een productreview wilt schrijven en het product staat niet in de Pricewatch, voegen wij het product met liefde toe. :)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Gewoon submitten en even aan ons doorgeven dat je een review wilt plaatsen. Dan zetten wij je submit wel door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 10:48

EMP

Krulloos!

Topicstarter
Prima! Ik ga direct het product toevoegen, review komt echter pas na pinksteren (vakantie *O* )

done :)

Niet alle specs waren beschikbaar, ik heb er het beste van gemaakt...

BIOS: versie 4.00 build 18 (kan booten van USB)
CPU: VIA C3 533 MHz
Geheugen: 64 MB 133 MHz standaard SD-RAM (uitbreidbaar tot 512 MB)
1x IDE met meegeleverde convertor voor Compact Flash (ondersteunt geen DMA).
CF-kaart van 32 MB inbegrepen
Onboard Trident VGA 8 MB, max 1600x1200
Afmetingen: 5x23x21 cm (hxbxd)
Gewicht: 1,7 kg
Energieverbruik basisversie: 15 Watt (gemiddeld)

en ik ga nu maar weer eens voor de baas aan 't werk O-)

[ Voor 73% gewijzigd door EMP op 09-05-2008 10:03 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
pricewatch: Microclient-TT Succes met je review d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Randal Peelen op 09-05-2008 10:13 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1