Toon posts:

videoconferencing software gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar professionele videoconferencing software, wil een effect hebben dat als ik fullscreen communiceer de andere partij full screen kan (in scherpe kwaliteit, uiteraard afhankelijk van webcam en snelheid). Een voobeeld is videobellen van msn messenger waarbij je full screen te werk kan gaan maar ook kleiner. Spraak en beeld vindt plaats via webcam. Mooi zou het zijn als ook de afmetingen van de beeldjes aan te passen zijn.

Wie o wie heeft suggesties? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

_/-\o_

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT, maar volgens mij heb je toen je je registreerde een stukje uitleg en wat regeltjes gemist, waarvan we het toch wel op prijs zouden stellen als je er aan hield ;)

Ten eerste heeft dit helemaal niks met shopping te maken, ten tweede krijg ik niet echt de indruk dat je ook maar enigszins zelf wat hebt uitgezocht en ten derde loopt hier ook al een topic over in een ander subforum (en ten vierde: dat overmatig smiley gebruik is ook nergens goed voor).

Dus lees bij voorbeeld Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door. Dit topic gaat in elk geval op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.