Toon posts:

Prijzen Phenom processors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil graag een Phenom in mijn kast douwen, de Q9850, en het valt mij op dat de prijzen geen ene milimeter bewegen!
Bij de meeste produkten in pricewatch zie je toch wel de prijzen in ieder geval wekelijks bewegen.
Volg de prijzen al vanaf het begin dat de Q9850 op de markt kwam.

Het riekt ergens naar.................. Quadtelvorming?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Bron? Bewijs?
Je zal toch met betere argumenten moeten komen :)

Rail Away!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
AMD heeft geen Q9850 processor, hij heet gewoon Phenom X4 9850. Maar waarom zouden de prijzen precies moeten dalijk volgens jou? Het is het topmodel van AMD, AMD heeft geen snellere quadcore, ze zouden wel gek lijken om de prijs nog verder te verlagen (tenzij ze echt niet meer kunnen concurreren met Intel).

Daarnaast is het niet helemaal waar, want in het begin heeft de prijs wel degelijk een drop meegemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=174036

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is heel simpel, als er veel vraag naar is, maar het aanbod zeer klein, dan zal de prijs niet zakken. Dus ik zou gewoon afwachten als ik jou was, of kopen als je het ding graag wilt hebben.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

dan moet je bij AMD wezen, niet hier op GoT klagen, ook is het geen Q9850 zoals ze bij intel doen (Q(X)9x50) het is X4 9850 en/of Phenom 9850.

als je echt een goedkope phenom wilt, wacht op een aanbieding, of als AMD failliet gaat gaat er heel veel goedkoop weg (is rampscenario, maar toch), ook eventueel 2e hands overnemen kan je proberen (begin van de middag werd er 1 aangeboden in de V&A) ook kan je wachten op de 45nm Phenoms die voor Q3 gepland staan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

je kan een amd 9500 kopen ?
Deze heb ik ook gekocht voor 109euro en dat vond ik een mooie prijs voor die cpu .

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:47:
je kan een amd 9500 kopen ?
Deze heb ik ook gekocht voor 109euro en dat vond ik een mooie prijs voor die cpu .
Waar? dat is echt geen geld...

één is geen, twee is één

• Avalaxy
Wackoz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:31:
[...]

Waar? dat is echt geen geld...
1) De Phenom X4 9500 loopt maar op 2.2GHz en niet op 2.5GHz zoals de 9850.
2) De 9500 is nog een oude revisie.
3) De 9500 zie ik in de pricewatch ook voor 142 euro staan dus ik snap niet waar die 109 euro op gebaseerd is, misschien kan suijkerbuijk dit even toelichten? De 9550, de nieuwe revisie van de 9500 is maar 2 euro duurder (144).

Dus make your choice.

Verwijderd

Uw bestelling
Aantal Product Stukprijs Prijs
1 AMD Phenom 9500 Socket AM2+ Boxed 109,00 109,00

Vaste verzend kosten: €15,00
Verzending via Zeker Pakket
Friesland Computers

Kijk net bij hun op de web
Is de prijs zelf nu 189euro???
http://www.frieslandcompu..._lijst.php?subrubriek=339

Maar goed hun probleem aan gezien het product al betaalt is en ik een koop overheen komst heb .

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
Vond het al een rare prijs... dat met oude revisie oké, maar daar kan ik mezelf wel overheen tillen. Was dus te mooi om waar te zijn... Als je betaald hebt lijkt het me niet dat je bij moet betalen ofzo..

één is geen, twee is één

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:49:
Maar goed hun probleem aan gezien het product al betaalt is en ik een koop overheen komst heb .
Niet dat ik offtopic wil gaan, maar wat je zegt geldt niet, want webshops kunnen de overeenkomst altijd annuleren op basis van typfouten. Gebeurt vaker, een televisie die ineens duizend euro goedkoper is bijvoorbeeld. Ze zijn niet verplicht je te leveren, en storten gewoon je geld terug.

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:55:
[...]

Niet dat ik offtopic wil gaan, maar wat je zegt geldt niet, want webshops kunnen de overeenkomst altijd annuleren op basis van typfouten. Gebeurt vaker, een televisie die ineens duizend euro goedkoper is bijvoorbeeld. Ze zijn niet verplicht je te leveren, en storten gewoon je geld terug.
Hum nouw nee.
Dat kan alleen als het bedrag inderdaad veel ste laag is .
Maar deze prijs is zeker mogelijk vooral als het een aanbieding is.

Het is anders als je een dikke lcd scherm koop voor 100euro als de verkoop prijs 1000euro gemiddelt is.

In mijn geval gaat het om 30euro prijs verschil met anderen winkels.
Wat dus goed mogelijk is.
Verder als hun de cpu niet gaan leveren had ik nu al een mail gehad (zaterdag de cpu bestelt)
Dat de prijs niet klopte.
Aangezien ze dit niet gedaan *(binnen bepaalde tijd ) hebben zijn ze gewoon de lul en zal zeker op wijsen wat me rechten zijn.

Verder ontopic

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:00:
[...]

Aangezien ze dit niet gedaan *(binnen bepaalde tijd ) hebben zijn ze gewoon de lul en zal zeker op wijsen wat me rechten zijn.
offtopic:
Je hebt geen rechten als het om een typfout gaat, dus ook niets om op te wijzen. Pas wanneer jij hebt product daadwerkelijk binnen hebt en betaald hebt valt het niet meer terug te draaien, maar de winkel mag altijd de overeenkomst ontbinden. Als het om een aanbieding ging dan heb je natuurlijk gewoon geluk. Als het om een typo ging en de webshop merkt het niet of levert toch voor die prijs natuurlijk ook ;)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:02
Heb de 9500 bij Friesland Computers 2 maanden geleden gehaald voor 125 euro. Zwaar onder de normale inkoopprijzen die gelden

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Wist je het dan nog niet?
Het is een complot, ze spannen allemaal samen tegen je.
Als ik jou was zou ik helemaal niks meer kopen.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:12
9500s werden massaal gedumpt om plaats te maken voor de nieuwe B3 rev. De meeste voorraden zijn inmiddels wel afgebouwd er zijn alleen nog wat webshops die de 9500 (b2 dus) aanbieden, voor de normale prijs dan.

Verwijderd

als er op de site staat typfouten voorbehouden, dan heb je helemaal geen rechten, dan kan de winkel zeggen , of bij betalen of anuleren
Pagina: 1