Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] zoek script client side aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 433 views

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
een van de plaatsen waar ik probeer de 2e hands zaken in mijn omgeving wat in de gaten te houden is het prikbord van de provider Zeelandnet.

http://www.zeelandnet.nl/...ken+in+het+prikbord&btnG=

Graag zou ik willen zoeken op alle advertenties in alle woonplaatsen in zeeuws vlaanderen.

Zoeken op alles lukt met %
Zoeken op alle plaatsen lukt mij niet, nu weet ik zelf weinig van PHP maar kom tot de volgende conclusies:

Zoeken in Aardenburg op alles levert dit op:
http://www.zeelandnet.nl/...25&search_sort=a&pagina=1

Zoeken in Biervliet op alles levert dit op:
http://www.zeelandnet.nl/...25&search_sort=a&pagina=1

(let op het getal achter search_plaats)
nu wil ik graag zoeken in 2 en 5 tegelijk dus probeerde ik search_plaats aan te passen naar het volgende:

search_plaats=2+5
(werkt niet geeft enkel 2 weer)
search_plaats=2OR5
(zelfde result)

ik zoek dus een soort of teken wat hier kan werken.
Wellicht kan het helemaal niet, maar verschillende mailtjes naar de provider om een zeeuws vlaanderen categorie te maken die dus in alle woonplaatsen in dat deel zoekt leiden tot niets.
Vandaar dat ik hier mijn vraag neerleg.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

Als je hier daadwerkelijk iets mee kon doen was dit een enorm beveiligingsgat in die website :P

Wat je zou kunnen doen is alle searches uitvoeren die je wilt doen, resultaten uitlezen en zelf combineren. Vindt de server waarschijnlijk niet zo leuk, want je moet voor iedere plaats dus een request uitvoeren, maar goed :)

[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 08-05-2008 21:39 ]

• Jackbq
hoe kan ik dat combineren dan?

Verwijderd

zoiezo is datgene wat je probeert te doen allesbehalve client side ;) aangezien je gewoon server calls doet, javascript is bijv. client side

• Jackbq
Dus zelf iets maken hiervoor is niet mogelijk? :(

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:49

Bosmonster

*zucht*

jackel7007 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:09:
Jawel, maar niet zonder enige kennis van programmeren.

• ari
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 00:06

ari

jackel7007 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:09:
Je kunt hier zelf wel iets voor maken, maar dan moet je zelf aan de slag met een programmeertaal. Dan kun je alle zoekopdrachten automatisch laten uitvoeren en bundelen.

Iets simpels als een 'of' of 'OR' zal niet gaan werken vrees ik, tenzij dit aan de achterkant ook wordt ondersteund. Dus alleen als de ontwikkelaar dat wil.

Je kunt dit ook bereiken door bijvoorbeeld de zoekpagina's tussen je bladwijzers (of favorieten) te zetten. Dat lijkt me voor deze situatie de makkelijkste optie waar je niet zo heel veel tijd aan kwijt bent.

[ Voor 8% gewijzigd door ari op 09-05-2008 23:53 . Reden: toevoeging ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan ook een feature request voor iets grotere zoekregio's of iets als plaats+straal indienen. ;) Vragen kan altijd. :)

{signature}

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Je kunt ook een mailtje sturen naar die website. Op deze manier wordt dit topic een soort scriptrequest eigenlijk he. Dus ik gooi hem daarom dicht.

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.