Toon posts:

[XBOX360] Grand Theft Auto IV - Loopt Vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik erop zoek krijg ik zo ontzettend veel links naar de ps3 inplaats van mijn probleem.

Maar mijn xbox 360 freezed dus na een paar minuten

Is hier een workaround voor?

Ik heb een gewone xbox 360 met hd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 20:09 ]

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Heb je je cache al gecleared?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me cache gecleared
480p gedraaid
met hd zonder hd
met xbox live zonder
met profile zonder
powersource verplaatst
powersource in andere stekker

verzin het maar
en al mijn andere games speelt ie perfect

het rare is dat als ik hem door de intro heen click het gta4 menu inga hij niet vastloopt
maar zogauw ik rij of de intro kijk wel

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Krasjes op je disc?

Verwijderd

Topicstarter
nope is een gloednieuwe en heb een perfect werkende disc van een vriend geprobeert.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hoe oud is je Xbox?

Verwijderd

is een alegemeen probleem met deze nieuwe GTA IV game. Er blijkt iets verkeerd te zijn waardoor veel 360's vastlopen...

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10 12:49
Nee het is een probleem met de Playstation 3, daar zijn veel crashes bij en is er ook en een Patch voor gereleased.. Met de xbox360 zijn er weinig crashes op vastlopers en is hier niet echt een oplossing voor..

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sqorpius schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:47:
Nee het is een probleem met de Playstation 3, daar zijn veel crashes bij en is er ook en een Patch voor gereleased.. Met de xbox360 zijn er weinig crashes op vastlopers en is hier niet echt een oplossing voor..
Het gaat hier specifiek om de 360 en daarvan zijn inmiddels ook genoeg probleemgevallen bekend :)

De patch die uitgebracht is voor de PS3, is niet specifiek voor die problemen, maar om de servers te ontlasten... helaas is oa het artikel op tweakers daar niet duidelijk genoeg over.
Men hoopte dat daarmee ook de PS3 problemen opgelost zouden worden... een patch voor de specifieke problemen is er nog niet namelijk.. :)

Ik zou even contact opnemen met Microsoft; het probleem ligt in jouw geval bij de 360 zelf, de rest heb je al uitgesloten.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:55:
[...]

Het gaat hier specifiek om de 360 en daarvan zijn inmiddels ook genoeg probleemgevallen bekend :)

De patch die uitgebracht is voor de PS3, is niet specifiek voor die problemen, maar om de servers te ontlasten... helaas is oa het artikel op tweakers daar niet duidelijk genoeg over.
Men hoopte dat daarmee ook de PS3 problemen opgelost zouden worden... een patch voor de specifieke problemen is er nog niet namelijk.. :)

Ik zou even contact opnemen met Microsoft; het probleem ligt in jouw geval bij de 360 zelf, de rest heb je al uitgesloten.
ik hoopte dat er een patch uitkwam voor de xbox net als voor de ps3

Aangezien het hier toch om een aanzienlijke hoeveelheid xboxen gaan die dit probleem vertonen.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 17:58

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik had ook zo een probleem met Forza2, toen een nieuwe gehaald en probleem opgelost.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Verwijderd

Ik heb ook steeds hetzelfde probleem.
Het lijkt te werken, maar steeds als ik een nieuwe opdracht wil starten loopt het compleet vast.
Ik krijg dan ook steevast de boodschap dat de disk vuil is, dat die moet schoongemaakt worden en dat ik vervolgens de console moet herstarten.

Het is echter een nagelnieuwe disk zonder krassen en de console is amper een jaar oud!

als ik vervolgens herstart kan ik soms nog wel es een opdracht doen, maar bij de volgende krijg ik het probleem opnieuw.

Iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
ik ben tevens nogsteeds opzoek naar de oplossing mensjes iemand?

Verwijderd

ik denk dat de dvd drive, toch niet helemaal lekker meer is, als je zelf aangeeft dat je 2 dvd's hebt geprobeert, en die doen het allenbei niet, tja, dan kan het eigenlijk maar aan een ding liggen

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Hij geeft ook aan dat er bij andere games het probleem zich niet voordoet. Is er misschien iets anders aan de manier van persen van de dvd van GTA IV?
Pagina: 1