Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD (serie) omzetten naar AVI..?

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag.. ik heb alle seizoenen van las vegas gekocht tijdje terug, nu wil ik seizoen 3 graag op mijn MP3 speler (samsung YP-p2, 8GB) zetten. Dit zijn natuurlijk allemaal DVD bestanden, en het moet naar .AVI toe.. Ik weet hoe het met films gaat, ik heb het al geprobeerd, maar toen kreeg ik alle 4 de afleveringen in één bestand, dus een bestand van 7GB?

Dus nu is mijn vraag (iemand die mij wilt helpen..).. hoe krijg ik alle 4 de afleveringen, afzonderlijk, per disc als AVI file op mijn computer? (het liefst niet te groot bestand)

Tnx voor de hulp :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen :p

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:36
denk dat de vrienden van google je wel kunnen helpen.

neem aan dat als je zoekt met: "DVD to AVI" dat je genoeg programma's te zien krijgt

dus misschien eerst zelf effe zoeken ;)

Verwijderd

Iedereen kan je helpen maar als je zoiets makelijks vraagt dan help niemand je.
Dit soort berichten horen eerder op een fok forum.
Google doet wonderen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 10:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry. ik ben ook niet zo computerverslaafd :)

nou succes met jullie hogere-niveau-forum

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:11:
oh sorry. ik ben ook niet zo computerverslaafd :)

nou succes met jullie hogere-niveau-forum
Oftopic. Je hoeft ook niet computerverslaafd te zijn om zoiets te zoeken.
Als je ook maar even moeite had gedaan om dvd naar avi in te typen in google dan was dat voldoende geweest ;) .

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nee, dat is een handige manier om hulp te verwachten 7(8)7

Ik had graag met je mee gedacht maar op deze manier nodigt het bepaald niet uit ;)

Wat lukt er dan niet, wat zijn je huidige instellingen en opties gegeven standaardteksten zoals http://forum.videohelp.com/topic301015.html, wat een van de eerste hits is bij de genoemde zoektermen?

Open anders even een nieuw topic met wat meer info en minder gevlam, dan helpen we vast graag - al zal het nog steeds kunnen gebeuren dat er mensen werken, eten, studeren, slapen of in het zonnetje zitten tussen acht uur 's avonds en 10 uur 's morgens ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.