Heb nu al gedurende een maand mijn pc (aldi pc) verbonden met mijn receiver (onkyo) via RGB en vandaaruit verbonden met mijn HD beamer. Alles werkte perfect tot ik gisteren mijn videokaart drivers wou vernieuwen (geforce 8600 GS). Als ik nu mijn pc opstart krijg ik mijn boot screens nog te zien (of wanneer ik de pc in veilige modus opstart lukt het ook) maar vanaf het moment dat ik "normaal" in windows zit komt er "resolution error" te staan op de receiver.
Heb al geprobeerd met een aparte monitor om mijn resolutie te wijzigen (had ergens anders gelezen dat deze op 640 x 480 moest staan) maar de laagste resolutie die mogelijk is, is 800x600 en op eender welke andere resolutie krijg ik geen beeld meer....
Heb echt geen enkel idee meer hoe ik het moet oplossen, zit een beetje met de handen in mijn haar, en zou liever op het toetsenbord zitten met een oplossing...
Hopelijk kan iemand me verder helpen
Heb al geprobeerd met een aparte monitor om mijn resolutie te wijzigen (had ergens anders gelezen dat deze op 640 x 480 moest staan) maar de laagste resolutie die mogelijk is, is 800x600 en op eender welke andere resolutie krijg ik geen beeld meer....
Heb echt geen enkel idee meer hoe ik het moet oplossen, zit een beetje met de handen in mijn haar, en zou liever op het toetsenbord zitten met een oplossing...
Hopelijk kan iemand me verder helpen