[XP] MP3Tag Shell koppeling voor meerdere files/directories*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 13:44
Ik gebruik het programma MP3tag (http://www.mp3tag.de/en) om mijn MP3's van een fatsoenlijke ID3-tag te voorzien. Nu kun je MP3tag zich laten nestelen in je shell menu (is dat de juiste naam?), zodat je met je rechtermuisknop op een MP3 of directory direct MP3tag met deze file/directory start.

Nu heb ik net na een verse XP install MP3tag weer geïnstalleerd en toen een keer een rits MP3's geselecteerd en toen MP3tag dus via deze optie gestart. Nu kreeg ik daar een popup, waarvan ik dacht dat het reclame was, en klikte ik op 'no'. Na vluchtig gezien te hebben dat het eigenlijk een melding was dat het aanroepen van een shell koppeling met meerdere items (files/directories dus) een flinke belasting kan zijn, met de vraag of de koppeling moest blijven bestaan, waarop ik dus met 'no' antwoordde 8)7.

Ik heb echt overal gezocht om dit te kunnen herstellen (de koppeling is gewoon aanwezig in het rechtermuisknop menu, maar een klik erop doet niets, behalve als je één file/directory selecteert). Ik heb MP3tag al eens opnieuw geïnstalleerd, en ook in het register naar de koppeling gezocht (en gevonden), maar niets lijkt echt te helpen. Ik gok dat het ergens te vinden is... maar waar ;)?

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Specifieke software vragen mogen in Client Software Algemeen gesteld worden - ik verplaats je topic dan ook daarnaartoe :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Nou, dat is niet echt software specifiek. Die melding in dat schermpje kwam van Windows af, niet van MP3tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Niemand die hier iets op weet. Zoals ik al zei, ik heb het gevoel dat dit iets van Windows is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Ik zit hier nog steeds mee, en vraag me af of iemand een oplossing weet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:28

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ken MP3Tag niet, maar installeer het eens op een XP-machine waar het nog nooit op heeft gestaan. Als je dan tijdens installatie Sysinternals' regmon Microsoft's Process Monitor laat meelopen om te kijken wat waar inn je register wordt geschreven, zou je het moeten tegenkomen. Filter dan wel vooraf al op alleen schrijf-acties!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-03 22:09
Of delete ook eens de map Mp3tag in Application Data (%APPDATA%) nadat je Mp3tag geïnstalleerd hebt.
Desnoods kun je ook in het register op zoek gaan naar keys van Mp3tag.

Ik gebruik trouwens ook Mp3tag ook voor het taggen van mijn Mp3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Nee, helaas. Dat werkt allemaal niet. Ik heb het gevoel dat die ene keer 'nee' antwoorden ergens in Windows een flag gezet heeft, die ik er moeilijk af krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

zeroxcool schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 16:57:
Nee, helaas. Dat werkt allemaal niet. Ik heb het gevoel dat die ene keer 'nee' antwoorden ergens in Windows een flag gezet heeft, die ik er moeilijk af krijg...
Hoe bedoel je dat mijn tip niet werkt; er wordt niets geschreven? Dan kan er ook niets veranderd zijn en zou het nog moeten werken, immers moet het ergens zijn opgeslagen. Daarom zei ik ook het na te doen. Je kunt de vlag omlaag halen als je weet waar 'ie hangt ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1