Toon posts:

Xbox360 HD geeft slecht beeld op monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een xbox360 met gta 4 en heb ik hem op mijn 32 inch lcd hd scherm geprobeerd en draaide hij best mooi. Nu echter heb ik hem aangesloten op mijn samsung syncmaster 931c 19 inch met max resolutie 1280x1024. Ik heb hem op zelfde manier verbonden met een vga hd kabel. Echter wanneer ik hem dus zo op mijn monitor aangesloten heb krijg ik best een blurry beeld op mijn monitor. Ik heb al verschillende resoluties geprobeerd, maar er komt niet veel verbetering in voort. Weet iemand waardoor dit komt? Ik heb op het moment vga kabel van de xbox360 het monitor inlopen en een DVI input van mijn computer, zodat ik van source kan switchen als ik wat op internet moet opzoeken.

Zou erg blij zijn als iemand mij hiermee kan helpen.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:50

Nibbz

Postmaster General

wat voor kabel gebruik je... een vga HD kabel? wat moet ik me daar dan bij voostellen? maar ik zou iig zeggen, een hdmi kabel kopen voor de xbox, en dan een hdmi-> dvi convertor er tussen doen..

13:37

Verwijderd

Waarvoor is die dvi convertor? Kan je niet met die HDMI kabel vanaf je Xbox 360 direct
naar je LCD TV?
Ik wil zelf binnenkort ook een LCD tv aanschaffen voor mijn xbox360 dus ik ben een
beetje informatie aan het verzamelen.

Mvg

Tom Bezemer
Nibbz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:40:
wat voor kabel gebruik je... een vga HD kabel? wat moet ik me daar dan bij voostellen? maar ik zou iig zeggen, een hdmi kabel kopen voor de xbox, en dan een hdmi-> dvi convertor er tussen doen..