Kan geen links aanklikken!

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
als ik op de Tweakers website kom is er altijd een grote balk met allerlij info waar je op kan klikken aan de linker kant! bij mij onder Vraag en Aanbod staat helemaal niets, en ook niet als ik er op klik!
dan zie ik wel al die mapjes staan maar er staat niets achter waar ik op kan klikken, dit is al een tijdje zo, het is in het begin dat ik op Tweakers kwam ook een keer 2 dagen voor gekomen en nu alweer 2 weken ongeveer!

ik weet nou niet of dit aan mijn pc ligt of bij Tweakers zelf of als er meer mensen dit probleem hebben!

ik hoop dat dit opgelost kan worden!

MVG,
Keimpe Meijer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
dit ligt overduidelijk aan jouw configuratie... de tweakers heir schreeuwen snel oorlog en brand als er wat mis is met de site ;)
Heb je al eens met een andere browser gebprobeerd?

edit: en wat gebruik je nu? welke browser, OS, en al wat nog meer relevant kan zijn!!!

[ Voor 19% gewijzigd door the_stickie op 08-05-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Heeft dit mogelijk met Pricewatch FAQ -- laatste update: 17 februari 2007 te maken?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
dat is wel een beetje raar aangezien ik dit aleen onder Vraag en aanbod heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
maar het klopt wel :P dit is echt het vaagste wat ik ooit megemaakt heb, ik heb internet securitie uitgeschakeld en het staat er weer!!!

dankje Yoeri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat denk je? Ik heb na een kwartier nog steeds geen antwoord op m'n mailtje, laat ik maar eens een topic openen? De tweakers.net crew heeft ook nog gewoon een leven, naast hun (voor het grootste deel) vrijwillige functie hier ;)

Dus in het vervolg graag een beetje meer geduld? :)

Anyways, zoals ik je ook al via de mail had laten weten hoort dit niet hier thuis, maar in Lieve Devvers. Maar omdat het inmiddels toch al opgelost is en de oplossing toch ook al in de FAQ staat gaat ie dan maar gewoon dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 08-05-2008 17:45 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.