Toon posts:

[Ervaringen] Toshiba Libretto

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn jullie ervaringen van de Toshiba Libretto laptopjes? Over de volgende modellen mag je discussieren:

-20CT
-30CT
-50CT
-70CT
-100CT
-110CT

En de nieuwe:

-U100

De meest bekende modellen. Zelf ben ik ook op zoek naarr een Libretto (heb ook advertentie geplaatst) en ik hoop dat ik er ook ééntje kan krijgen. :D

De specificaties zijn best slecht (behalve de U100) voor nu maar destijds deden ze niet onder voor een gewone laptop. Dat vind ik nou ook zo leuk, de grootte van een VHS tape en toch niet onderdoen voor een laptop en/of computer. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ervaringen topics worden normaal geopend door mensen die ervaringen hebben met een type, om te voorkomen dat mensen topics openen om naar ervaringen te hengelen. Zie ook het CSL Beleid. Misschien kun je zelf een voorzet maken waarom je een Libretto wilt hebben en wat de voor- en nadelen zijn? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-01 15:24

Turkish

zhé germans

Je mag een best een ervaringen topic starten. Echter kijk eens naar de andere ervaringen topics hier hoe die gestart zijn en vegelijk dat eens met jouw topicstart :P

Dus met andere woorden:
Maak een goede topicstart en dit ervaringentopic is van harte welkom, deze gaat in ieder geval dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.