Toon posts:

Vraag 8700GT

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen twee laptops. De één heeft een Geforce 8600GT en kost (alles bij elkaar) 1000 Euro. De ander is een Sager met een 8700GT en kost me bij elkaar 1200 Euro. Het zijn de volgende twee:

1. http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2009

2. http://www.one.de/shop/product_info.php?cPath=131&products_id=2625

Nu is mijn vraag; Denken jullie dat de onderste de 200 Euro extra waard is? Ik ben geen hardcore gamer, maar ben wel graag op de toekomst voorbereid.

Het enige mindere aan de onderste vind ik dat de zaak in Duitsland ligt, en ik geen Duits kan. Ik heb het liefst natuurlijk gewoon een zaak (en garantie) in Nederland.

Voor diegenen die een antwoord wil geven als "kan je dat zelf niet opzoeken?": Ik heb gezocht, als je mijn profiel en mijn posts nakijkt kan je zien dat ik al 4 maanden aan het zoeken ben. Ik heb nu twee toppers op het oog, zoals je kan zien, maar kan écht geen keuze maken.

Bedankt!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26

Koppensneller

winterrrrrr

Lichtelijk offtopic:

Als je die Duitse laptop koopt, let er dan op dat het toetsenbord een QWERTY layout heeft, en geen QWERTZ.

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
ik denk dat het andersom is, dat als je de duitse koopt je een QWERTZ krijgt ipv een QWERTY. Verder is een 8700GT beter dan een 8600GT en dat zal ook aanzienlijk schelen in performance, dan is het aan jezelf of je voor 200 euro meer een net wat betere kaart in je laptop wil. Ik zou persoonlijk bij de 8600GT blijven, omdat ik geen 200,- meer voor een stapje hoger wil. Het verschil is hier wel Mid-tegenover-High(er) end.

Edit: sorry @ KoppenSneller, ik zie dat je bedoelt dat hij er juist op moet letten :X

[ Voor 9% gewijzigd door Sqorpius op 08-05-2008 12:30 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-01 15:24

Turkish

zhé germans

tja wat wil je dat is de vraag ;)

deze keuze moet je echt zelf maken. Dergelijke topics zijn hier niet meer toegestaan en daarom gaat dit topic dan ook dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.