Ik heb een probleem met een applicatie in Excel. Een voorganger van mij heeft het gemaakt met een beknopte handleiding, maar ik kom er niet uit! Ik heb een poging gedaan tot googelen - maar aangezien ik geen flauw idee heb waarop te zoeken helpt dat weinig...
Zo ziet het eruit:

Uiteraard zonder de blauwe blokjes...
Links staan uitklap-dingen (vergelijkbaar met een structuur als in explorer) er is voorwaardelijke opmaak (dat ken ik weer wel) en er worden her en der subtotalen berekend. Nu zegt de instructie dat ik het nieuwe overzicht (gewoon een platte lijst met data) moet plakken (speciaal plakken: waarden). Als ik dit doe gaat de voorwaardelijke opmaak prima, maar de uitklapdingen verschuiven niet mee en de subtotalen worden overschreven door de data...
Mis ik iets??
Zo ziet het eruit:
Uiteraard zonder de blauwe blokjes...
Links staan uitklap-dingen (vergelijkbaar met een structuur als in explorer) er is voorwaardelijke opmaak (dat ken ik weer wel) en er worden her en der subtotalen berekend. Nu zegt de instructie dat ik het nieuwe overzicht (gewoon een platte lijst met data) moet plakken (speciaal plakken: waarden). Als ik dit doe gaat de voorwaardelijke opmaak prima, maar de uitklapdingen verschuiven niet mee en de subtotalen worden overschreven door de data...
Mis ik iets??
hier stond iets interessants, maar het is even weg...