Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MS Excel]Wie kent deze functionaliteit

Pagina: 1
Acties:

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik heb een probleem met een applicatie in Excel. Een voorganger van mij heeft het gemaakt met een beknopte handleiding, maar ik kom er niet uit! Ik heb een poging gedaan tot googelen - maar aangezien ik geen flauw idee heb waarop te zoeken helpt dat weinig...

Zo ziet het eruit:
Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/3744/excelthumbgp3.jpg

Uiteraard zonder de blauwe blokjes...

Links staan uitklap-dingen (vergelijkbaar met een structuur als in explorer) er is voorwaardelijke opmaak (dat ken ik weer wel) en er worden her en der subtotalen berekend. Nu zegt de instructie dat ik het nieuwe overzicht (gewoon een platte lijst met data) moet plakken (speciaal plakken: waarden). Als ik dit doe gaat de voorwaardelijke opmaak prima, maar de uitklapdingen verschuiven niet mee en de subtotalen worden overschreven door de data...

Mis ik iets??

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:38

Pinobigbird

doesn't share food!

Je geeft zelf het antwoord al: subtotal

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

oeps, fout gelezen.

[ Voor 90% gewijzigd door SinergyX op 08-05-2008 12:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Pinobigbird schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:16:
Je geeft zelf het antwoord al: subtotal
Subtotal is enkel de functie om dingen op te tellen (of andere berekeningen), toch? Althans - google meld bij Excel Subtotal niks over uitklapdingen en dergelijke...
Verrek! Je hebt gelijk!! Google meld daar helemaal niks over (al zal ik dan wellicht verkeerd zoeken). Maar het werkt prima.
Thx!!

[ Voor 17% gewijzigd door kazz1980 op 08-05-2008 12:38 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...