• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Vraagje.

Ik wil onderweg, zonder gebruik te maken van een computer, een kopie/backup van de foto's op mijn sd-kaart maken. Eventueel op bijvoorbeeld een andere sd-kaart. Maximaal 2 /4 gb.

Natuurlijk kan een imagetank oid, maar die zijn vrij prijzig en een harde schijf is ook nogal kwetsbaar.

Iemand handige suggesties?

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 17:11
Even een blokker / foto winkel binnenlopen en je kaartje in zoon zuil invoeren en op cd laten zetten geen optie ?

edit:
Topic report :) links bovenin het handje

[ Voor 18% gewijzigd door nsa1984 op 08-05-2008 11:35 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 07:56

Barrycade

Through the...

Via een photoadapter naar een Ipod nano met flashgeheugen (of een regular Ipod met HD)?
Is wel redelijk traag maar will do the job.

En er zijn ook nog wat mobiele DVD branders te krijgen die dit soort kunstjes kunnen. Maar das redelijk groot allemaal om mee te slepen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:34

voodooless

Sound is no voodoo!

Foto spul hoort in FG thuis, dus schip VID -> FG :)

[ Voor 30% gewijzigd door voodooless op 08-05-2008 12:48 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• middelsluis
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05-2025
Voodooless: dank!

Littlejoannes: heb ik aan zitten denken, beschik over een nano, 1g, maar ik kan niet vinden dat er iets is waardoor ik foto's rechtstreeks op de ipod kan zetten.

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 184% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:51 ]

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 07:56

Barrycade

Through the...

Ik heb de fotoconnector van Apple op mijn iPod foto.
Maar ik lees net op de site dat die connector alleen met iPods werkt met een kleuren scherm. Ik weet niet of er nog andere opties zijn. Belkin had wat kaartlezers voor de Ipod, ik weet alleen niet of die het wel doen bij Nano's.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Imagetank does the trick. Ik weet niet over wat voor hoeveelheden data het verder gaat, maar ik zou daar voor gaan.

Wil je uitgebreider backuppen, dan is een computer denk ik min of meer onvermijdelijk...

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Waar ga je naartoe? Wat ik een paar jaar geleden in Indonesië heb gedaan is om de zoveel tijd de foto's op een cd-tje laten branden bij een fotozaak en deze naar huis opgestuurd. Is zo gepiept en kost je een euro of 2. Afhankelijk van waar je naartoe gaat is het misschien wat lastiger, maar in iedere grote stad is vaak wel een winkel te vinden waar je dit kan laten doen. Daarnaast heb je dan ook een "off-site" backup; wordt je koffer (met camera én imagetank) gejat dan liggen je foto's iig al thuis in de brievenbus ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1