[SBS2003] HP All-in-One Scan functionaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02-2025

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
Aanwezig:
HP 6310 All in one (met lan aansluiting
SBS2003 Server
Diversie clients

Vraag
de printer op de server instaleren, en meenemen in loginscript is geen probleem,
maar is er ook een mogelijkheid om zoiets met de scanner te doen?
dus zonder dat de software apart geinstaleerd moet worden op elke client, maar dat je echt via de server scant?

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 09:32
gezocht? Het stikt van de interessante hits http://www.google.nl/sear...ndows+share+scanner&meta=

• zwartemerel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02-2025

zwartemerel

uhm.. niets aparts te melden

Topicstarter
opgelost

http://192.168.0.26/ -> kom je op de webinterface van de scanner
en dan is scannen kinderspel

topic mag weg/dicht.

--->--> www.zwartemerel.nl <--<---

Verwijderd

zwartemerel,

zelf hebben wij een office jet L7680 ook met scanner. IS die van jou ook met digitaal archief? Dus dat je met een druk op de knop zo in een share map kunt scannen? Zo ja heb jij dit werkend gekregen? Het scannen is een drama. Via de server kan ik het SD kaartje benaderen waar ik naar toe kan scannen. (hiervoor een netwerkshare gamaakt) Alleen nu kan ik niet met de laptop vista naar de snelkoppeling op de SBS2003 server connecten. Met de vista machine kan ik niet naar de SD share toe. Heb jij een idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:06:
zwartemerel,

zelf hebben wij een office jet L7680 ook met scanner. IS die van jou ook met digitaal archief? Dus dat je met een druk op de knop zo in een share map kunt scannen? Zo ja heb jij dit werkend gekregen? Het scannen is een drama. Via de server kan ik het SD kaartje benaderen waar ik naar toe kan scannen. (hiervoor een netwerkshare gamaakt) Alleen nu kan ik niet met de laptop vista naar de snelkoppeling op de SBS2003 server connecten. Met de vista machine kan ik niet naar de SD share toe. Heb jij een idee?
Jouw vraag:
1. Gaat over een compleet andere generatie printers
2. Je stelt deze in een topic van iemand anders, terwijl we hier de afspraak hebben om voor afwijkende zaken een eigen topic te openen.
3. Zie niet wat je hebt ondernomen om het zelf op te lossen.
Dus ik sluit deze. Open een eigen topic waarin je wel laat blijken wat je al hebt ondernomen, en hijack voortaan niet meer de topics van anderen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.