Remote Software via URL of website

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik ben op zoek naar remote software die ik via een URL of website kan laten starten. Dus dat ik iemand een URL toestuur via e-mail en dat ik dan de machine kan overnemen. Of dat ik ze laat navigeren naar een website en dan een sessie starten.

Ik heb een aantal Comerciele software gevonden maar is er ook FreeWare/GNU software die dit kan?

Wil dus zonder software op de client te hoeven installeren (zoals RealVNC of DameWare) machines kunnen overnemen.

Als ik hierop google kom ik dus (helaas) alleen maar commerciele software tegen.

Het moet dus o.a. windows machines mee kunnen overnemen, het liefst ook Apple Mac.

Wie kennt er wat???

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:19

Tazzios

..

ultra VNC Single Click?

is dan geen weblink maar een klein progje wat dan verbinding maakt met jouw PC.
maar opzich net zomakkelijk omdat alsje het via een URL doet meestal nog een activeX element geinstalleerd dient te worden.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Dat ziet er idd handig uit. Ook dat het zal werken (volgens hun site) op Mac en Linux... Ik ga ff puzzelen...

• AKA_ACE
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

AKA_ACE

The true Marx...

(overleden)
www.logmein.com

Via het web en gratis (alhoewel je wel een klein progje op de te bezoeken PC moet krijgen) maar of het een Mac ondersteunt...?

[ Voor 14% gewijzigd door AKA_ACE op 08-05-2008 11:43 ]

Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
AKA_ACE schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:42:
www.logmein.com

Via het web en gratis (alhoewel je wel een klein progje op de te bezoeken PC moet krijgen) maar of het een Mac ondersteunt...?
Volgens hun website wel:

LogMeIn Free gives you the flexibility to access and control your PCs or Macs from anywhere. It's safe, easy and completely free.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
ff een update: Ik heb het nu hier voor elkaar dat met Ultra VNC. Nu moet ik hem alleen nog testen of het van buitenaf werkt. En hoe snel dat dan is om mee te werken.

Pagina: 1