Ik gebruik dit schermpje met veel plezier sinds al bijna 1,5 jaar, maar helaas begint het toch echt kuren te vertonen. Ik heb enkele verticale strepen op het scherm, waarvan er een heel duidelijk is en ervoor zorgt dat de pixels wat donkerder worden weer gegeven. Een tweede maakt het juist lichter en dan zijn er nog enkele die zo vaag zijn dat je je moet inspannen om ze te zien.
Het is bijzonder storend, want ze zijn heel erg aanwezig. Het ligt niet aan de bron, want het is bij mn oude xbox (component) als bij de xbox360 (vga) aanwezig. Als ik een witte bmp wil zien dan zie je het echter niet.
In principe heb ik nog garantie, maar ik heb geen zin om mn scherm weken kwijt te zijn. Is iemand bekend met dit probleem en is er een oplossing voor?
Het is bijzonder storend, want ze zijn heel erg aanwezig. Het ligt niet aan de bron, want het is bij mn oude xbox (component) als bij de xbox360 (vga) aanwezig. Als ik een witte bmp wil zien dan zie je het echter niet.
In principe heb ik nog garantie, maar ik heb geen zin om mn scherm weken kwijt te zijn. Is iemand bekend met dit probleem en is er een oplossing voor?