Toon posts:

monitor gaar ?!~?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik de kleuren in 1024*768 32 bit wil instellen in dan spingt de 1024*768 terug naar 600*800 dus ik kan 1024*768 alleen maar draaien onder 16 bit maar waar ligt nou het probleem ?

thx.

Verwijderd

Topicstarter
iemand ?!?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 22:07

Smarron

The bend

Wat voor videokaart heb je?

Misschien dat het daaraan ligt. Als jouw monitor het niet aankan heb je geen beeld, of vervormd beeld.

De videokaart regelt dat terugspringen van je resolutie.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX/AI
ja da's de limiet van jouw videokaart.
daar doe je denk ik niet veel aan.

maar je moet mij echtwel uitleggen hoe jij het verschil tussen 16 en 32 bits kleuren op jouw desktop ziet

Saved by the buoyancy of citrus

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Iemand heeft je ook nog niet uitgelegd dat dit in Videoplaken hoort, geloof ik...

Verwijderd

Topicstarter
denk niet dat dat de limiet is van de voodoo 2 want hij draaide eerst wel die resolutie onder win 98
heb nu winME

het verschil zie ik niet maar wel de mensen die mijn websites bekijken want die zien de kleuren in een andere tja hoe zeg ik dat , bit dan ik ..
want de kleur zwart is BV ietjes meer doffer in 16 bit dan in 32 bit (ik noem maar wat)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:44
Euh, :? de Voodoo 2 kan toch alleen maar gebruikt worden in combinatie met een 'gewone' videokaart? Of bedoel je een Banshee of een Voodoo3 2000?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:52
Op maandag 19 februari 2001 12:37 schreef meernet het volgende:
denk niet dat dat de limiet is van de voodoo 2 want hij draaide eerst wel die resolutie onder win 98
heb nu winME

het verschil zie ik niet maar wel de mensen die mijn websites bekijken want die zien de kleuren in een andere tja hoe zeg ik dat , bit dan ik ..
want de kleur zwart is BV ietjes meer doffer in 16 bit dan in 32 bit (ik noem maar wat)
Ehm tja voor het geval je het nog niet wist.. de voodoo 2 is dus een add-on kaart naast je bestaande videokaart. De voodoo 2 wordt alleen maar geactiveerd met 3d games en heeft dus niks met je 2d resoluties te maken!!!!
Kijk eerst maar eens wat voor videokaartje je in je bak hebt liggen.

edit: enne voodoo 2 kan toch alleen maar 1024 draaien in SLI mode? :?
32 bit ondersteund ie trouwens ook al niet.
Pagina: 1