Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen mail gehad over verlopen abbo

Pagina: 1
Acties:

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 12:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Aangezien ik allerlei reclameboodschappen naar me hoofd kreeg gesmeten op tweakers.net, ben ik even gaan kijken hoe het mijn abbo ervoor stond. Het blijkt dus dat mijn t.net full abbo sinds vandaag is afgelopen.

Alleen bedacht ik mezelf dat ik helemaal geen waarschuwings e-mail heb ontvangen over het aflopen van mijn abbo welke ik de vorige keer wel heb ontvangen. Is er iets fout gegaan of worden er geen herrinnerings e-mails meer gestuurd?

Nu kan ik mijn Foto album niet meer in.. ;(

Het is niet zo'n groot probleem natuurlijk, maar ik meld het maar even.

[ Voor 7% gewijzigd door Standeman op 08-05-2008 10:03 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Standeman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:42:
Aangezien ik allerlei reclameboodschappen naar me hoofd kreeg gesmeten op tweakers.net, ben ik even gaan kijken hoe het mijn abbo ervoor stond. Het blijkt dus dat mijn t.net full abbo sinds vandaag is afgelopen.
Donderdag de hele dag tijd voor een reactie. Vrijdagochtend hele ochtend tijd voor een reactie (...).

Je zou denken dat Tweakers er alles aan doet om zo veel mogelijk Abbo's (die rechtstreeks centjes overmaken naar hun bankrekening) te houden en tevreden te houden. Teleurstellend dus dat er zo lang wordt gewacht met een reactie. Schijnbaar maakt het ze allemaal niet zo veel uit. Jammer.

(een oplossing hoeft niet direct geboden te worden, maar op z'n minst een reactie was wel zo netjes geweest)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 13:24 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

De persoon die zich bezig houdt met de abbo's is een week op vakantie, dus doe me een plezier en neem een nieuw biertje en wacht rustig af. ;)

Wat verder de reden is dat je die email niet hebt gehad weet ik niet, want ook die persoon is van het mooie weer aan het genieten :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

moto-moi schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:25:
De persoon die zich bezig houdt met de abbo's is een week op vakantie
Dat is een goeie! Natuurlijk gunnen we iedereen z'n vakantie. Maar een consument-vriendelijk bedrijf regelt toch altijd een vervanger of iemand als 'back-up' ? En waarom meldde je dat direct niet ipv hem te laten wachten terwijl je schijnbaar wist dat het minimaal een week zou gaan duren voor hij een reactie krijgt? Ook dat is niet erg netjes tegenover je betalende klanten.

En: "Excuses, hij is op vakantie" kan er schijnbaar ook niet af ipv "doe MIJ een plezier en wacht af" tegenover je betalende klanten.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 13:45 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:27:
[...]
En waarom meldde je dat direct niet ipv hem te laten wachten terwijl je schijnbaar wist dat het minimaal een week zou gaan duren voor hij een reactie krijgt? Ook dat is niet erg netjes tegenover je betalende klanten.

En: "Excuses, hij is op vakantie" kan er schijnbaar ook niet af ipv "doe MIJ een plezier en wacht af" tegenover je betalende klanten.
Zolang jij geen inzage hebt in alle emails en alle DM/PM's van Standeman weet jij helemaal niet of er een bericht naar hem is verstuurd of niet. Niet alle dingen die met tweakers.net te maken heeft wordt compleet afgehandeld via het forum. Dus tenzij Standeman heeft gezegd dat hij niets heeft ontvangen, weet jij er niets van en heb jij je mening dus gevormd op aannames. Jij maakt er dan ook een grotere probleem van dan dat Standeman ervan maakt.

Het staat nu in Devvers zodat de dev-mensen kunnen kijken of er een technische reden is waarom Standeman geen automatische mail heeft gekregen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
hmmm.. dusty heeft wel een beetje gelijk. Holoris maakt er een groter punt van dan ik. Het is niet zo dat ik al een paar dagen zit te F5-en, hopend op een antwoord.

Echter, hoewel Holoris aannames maakt, zijn deze wel correct. Overigens, weer niet zeggende dat dusty ongelijk heeft.

* Standeman neemt een biertje

[ Voor 7% gewijzigd door Standeman op 09-05-2008 15:23 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Hij is op het moment geen betalende klant, dus hij mag best wachten. :+

Serieus: chill. :) Standeman maakt er geen punt van en we hebben uitgelegd hoe het zit. Het management kennende wordt er vast snel genoeg iets geregeld. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:05

beany

Meeheheheheh

[...]

Dat is een goeie! Natuurlijk gunnen we iedereen z'n vakantie. Maar een consument-vriendelijk bedrijf regelt toch altijd een vervanger of iemand als 'back-up' ? En waarom meldde je dat direct niet ipv hem te laten wachten terwijl je schijnbaar wist dat het minimaal een week zou gaan duren voor hij een reactie krijgt? Ook dat is niet erg netjes tegenover je betalende klanten.

Zonnesteekje opgelopen?

Ook bij de grotere bedrijven loop je er nog wel eens tegen aan... iemand is op vakantie, en het dossier ligt wel bij iemand anders maar die weet niet precies van alles. Shit happens.

En ik heb liever schappelijke abo-prijzen of het aantal banners beperkt ipv een back-up/vervanger.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Overigens, om mijn eigen topic maar eens te kapen:

Ik wil betalen via triple deal en volgens mij gaat er wat fout of ik het snap het niet. Ik heb gekozen om mijnPostbank te selecteren. Via triple deal zie ik dus dit:
Transactiegegevens
Betaalkenmerk *******
Transactiekenmerk ****
Omschrijving My.Tweakers.net abonnement
Te betalen aan Tweakers.net BV
Bedrag 29.50 Euro

Betaalkenmerk Gekozen betaalwijze Bedrag Status Actie
160281993 Mijn Postbank.nl 29.50 EUR gestart
Als ik op doorgaan klik, zie ik het volgende
De betalingsinformatie is ingevuld. Het abonnement zal geactiveerd worden zodra de betaling is uitgevoerd.
Klik hier voor de online factuur.
Echter, zit ik me nu heftig af te vragen hoe tweakers.net nu geld van mijn rekening gaan afschrijven aangezien ik geen machtiging heb afgegeven. Of moet ik het zelf overmaken?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-11 11:48

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je order is nog in behandeling bij tripledeal.

[ Voor 19% gewijzigd door Longbeard op 09-05-2008 14:37 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Standeman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:42:
Alleen bedacht ik mezelf dat ik helemaal geen waarschuwings e-mail heb ontvangen over het aflopen van mijn abbo welke ik de vorige keer wel heb ontvangen. Is er iets fout gegaan of worden er geen herrinnerings e-mails meer gestuurd?
De mail wordt nog altijd één maand voor je abonnement verloopt verstuurd, naar het e-mail adres adres uit je gebruikersprofiel. Ik denk dat aan onze kant niet meer na te gaan is wat er met die e-mail gebeurd is, dat zal ik dinsdag even navragen.

Kan het zijn dat je op dat moment een ander (niet werkend?) mailadres in je account op Tweakers.net had staan, de mail in je spamfilter is blijven hangen, etc? Zodat we dat op voorhand kunnen uitsluiten zeg maar - want negen van de tien keer blijkt dat achteraf helaas de oorzaak te zijn - en dan gaan wij voor niets op zoek naar bugjes in onze software. ;)
Standeman schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:32:
Echter, zit ik me nu heftig af te vragen hoe tweakers.net nu geld van mijn rekening gaan afschrijven aangezien ik geen machtiging heb afgegeven. Of moet ik het zelf overmaken?
"Betalen via mijnpostbank" betekend dat je het zelf moet over maken, en wel via mijnpostbank dus. :P

De online machtiging hebben we geruime tijd geleden al van het assortiment aan betalingsmogelijkheden geschrapt gezien de problemen die dat met zich meebrengt (lange wachttijd, veel onduidelijk daarover, etc).
Ik ben blij te horen dat je je net zo om onze abonnees bekommerd als wij zelf doen. *D

Tijdens mijn afwezigheid waren er gelukkig tenminste twee mensen om standaard vragen en support waar te nemen. Helaas was dit vanuit abonnee-perspectief minder 'standaard' en lieten ze zich even uit het veld slaan. Het zal die zon wel zijn, daar raken we nu eenmaal een beetje van slag van. 7(8)7 8)

Maar goed, ik kan je verzekeren dat alles verder, met uitzondering van dit niet-standaard geval dus, in bijzonder goede banen is verlopen. *D

Daarnaast heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de abonnees over het algemeen zeer tevreden zijn over de persoonlijke service die we verlenen. Dat tijdens mijn zeldzame vakanties moeten missen is inderdaad afzien, maar ze hebben het er naar verluid graag voor over. O+

Gezien je nooit abonnee bent geweest - en dus nooit van onze onvolprezen aanpak hebt kunnen genieten - is je onwetendheid verder begrijpelijk. Ik wil je verder wel aanraden eens wat rust te zoeken, want het is ronduit bizar hoe hard je hier van stapel loopt in een discussie die je feitelijk niets aangaat.
Pagina: 1