Standeman schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:42:
Alleen bedacht ik mezelf dat ik helemaal geen waarschuwings e-mail heb ontvangen over het aflopen van mijn abbo welke ik de vorige keer wel heb ontvangen. Is er iets fout gegaan of worden er geen herrinnerings e-mails meer gestuurd?
De mail wordt nog altijd één maand voor je abonnement verloopt verstuurd, naar het e-mail adres adres uit je gebruikersprofiel. Ik denk dat aan onze kant niet meer na te gaan is wat er met die e-mail gebeurd is, dat zal ik dinsdag even navragen.
Kan het zijn dat je op dat moment een ander (niet werkend?) mailadres in je account op Tweakers.net had staan, de mail in je spamfilter is blijven hangen, etc? Zodat we dat op voorhand kunnen uitsluiten zeg maar - want negen van de tien keer blijkt dat achteraf helaas de oorzaak te zijn - en dan gaan wij voor niets op zoek naar bugjes in onze software.

"Betalen via mijnpostbank" betekend dat je het zelf moet over maken, en wel via mijnpostbank dus.
De online machtiging hebben we geruime tijd geleden al van het assortiment aan betalingsmogelijkheden geschrapt gezien de problemen die dat met zich meebrengt (lange wachttijd, veel onduidelijk daarover, etc).
Ik ben blij te horen dat je je net zo om onze abonnees bekommerd als wij zelf doen.
Tijdens mijn afwezigheid waren er gelukkig tenminste twee mensen om
standaard vragen en support waar te nemen. Helaas was dit vanuit abonnee-perspectief minder 'standaard' en lieten ze zich even uit het veld slaan. Het zal die zon wel zijn, daar raken we nu eenmaal een beetje van slag van.
Maar goed, ik kan je verzekeren dat alles verder, met uitzondering van dit niet-standaard geval dus, in bijzonder goede banen is verlopen.
Daarnaast heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de abonnees over het algemeen zeer tevreden zijn over de persoonlijke service die we verlenen. Dat tijdens mijn zeldzame vakanties moeten missen is inderdaad afzien, maar ze hebben het er naar verluid graag voor over.
Gezien je nooit abonnee bent geweest - en dus nooit van onze onvolprezen aanpak hebt kunnen genieten - is je onwetendheid verder begrijpelijk. Ik wil je verder wel aanraden eens wat rust te
zoeken, want het is ronduit bizar hoe hard je hier van stapel loopt in een discussie die je feitelijk niets aangaat.