Ik heb een bestand in mijn repos, maar ik wil bij 1 uitchecklokatie dit bestand niet hebben. Kan ik dit lokaal ignoren oid? Wanneer ik namelijk met propedit svn:ignore aanpas, wordt dit naar de repos gepubliceerd.
Bij TortoiseSVN kun je onder Settings op de General pagina een 'Global Ignore Pattern' instellen.
Waar hoort mijn topic?
PRG >> DTE
PRG >> DTE
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Je kan in ~/.subversion/config de global-ignores instellen
Is het niet zo dat SVN ignores alleen werken als je bepaalde bestanden niet in je repository wilt hebben? Als ik de TS goed begrijp, wil hij juist een bepaald bestand dat in SVN staat, niet meenemen bij een checkout.
Dat kun je in elk geval oplossen met het richten van de juiste rechten via het authz bestand in de <your repository>/conf directory op de SVN server. Je geeft dan de betreffende user geen rechten op dat bewuste bestand. Bij een checkout komt dat bestand dan niet meer mee.
Dat kun je in elk geval oplossen met het richten van de juiste rechten via het authz bestand in de <your repository>/conf directory op de SVN server. Je geeft dan de betreffende user geen rechten op dat bewuste bestand. Bij een checkout komt dat bestand dan niet meer mee.
Mjax, dat is inderdaad de oplossing! Bedankt.
Geef dan meer nuttige informatie in je topicstart voordat je allerhande adviezen krijgt die op jou niet van toepassing zijn....chielsen schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 02:50:
Ik werk alleen op linux.
curry684 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:04:
[...]
Geef dan meer nuttige informatie in je topicstart voordat je allerhande adviezen krijgt die op jou niet van toepassing zijn....
offtopic:
Nofi. maar in de titel staat dat hij svn gebruikt, mits er geen extra informatie bij staat lijkt het mij dan logischer om van het programma svn uit te gaan waarbij de syntax onder Windows en Linux hetzelfde is. De aanname dat hij TortoiseSVN gebruikt is dus een onterechte
Nofi. maar in de titel staat dat hij svn gebruikt, mits er geen extra informatie bij staat lijkt het mij dan logischer om van het programma svn uit te gaan waarbij de syntax onder Windows en Linux hetzelfde is. De aanname dat hij TortoiseSVN gebruikt is dus een onterechte
Wolfboy schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:42:
[...]
offtopic:
offtopic:
zonder toelichting ga ik juist blind uit van de veruit meest gebruikte client - Tortoise dus
zonder toelichting ga ik juist blind uit van de veruit meest gebruikte client - Tortoise dus
Pagina: 1