Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-Mobile] Abonnementsvorm na verlenging nog te wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik heb nu een T-Mobile Flex abonnement met nog ongeveer 150 euro beltegoed. Ik wil mijn abonnement verlengen om vervolgens een nieuwe telefoon te kunnen gebruiken.

Probleem is echter dat de toestelprijzen bij het Flex-plan veel lager zijn dan bij het MyFaves- en met name Relax-prijsplan. Nu was mijn idee om via een websop te verlengen met een Relax-abonnement. Nadat de verlenging is goedgekeurd en ik het toestel heb, ga ik dan de verlenging omzetten naar een Flex-abonnement van dezelfde prijs als het Relax-abonnement dat ik gekozen heb. Op deze manier behoud ik mijn beltegoed na verlenging en kan ik toch goedkoop aan een toestel komen.

Bij nieuwe abonnementen is deze contructie mogelijk, op de eerste dag van een abonnement kan ik telefonisch het abonnement omzetten van Relax- naar Flex. Gaat dit ook werken voor verlengingen?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat zegt T-Mobile hierover? (0800-7111)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
TweakersOnly schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:27:
Ik heb nu een T-Mobile Flex abonnement met nog ongeveer 150 euro beltegoed. Ik wil mijn abonnement verlengen om vervolgens een nieuwe telefoon te kunnen gebruiken.

Probleem is echter dat de toestelprijzen bij het Flex-plan veel lager zijn dan bij het MyFaves- en met name Relax-prijsplan. Nu was mijn idee om via een websop te verlengen met een Relax-abonnement. Nadat de verlenging is goedgekeurd en ik het toestel heb, ga ik dan de verlenging omzetten naar een Flex-abonnement van dezelfde prijs als het Relax-abonnement dat ik gekozen heb. Op deze manier behoud ik mijn beltegoed na verlenging en kan ik toch goedkoop aan een toestel komen.

Bij nieuwe abonnementen is deze contructie mogelijk, op de eerste dag van een abonnement kan ik telefonisch het abonnement omzetten van Relax- naar Flex. Gaat dit ook werken voor verlengingen?
Wrong, je kunt (of kon heb info uit jan 2008) alleen met behoud van beltegoed verlengen naar een zelfde type abbonement. dus flex -> flex of relax -> relax.
Wel kun je na een maand ofzo naar een gelijkwaardig abbonement van het andere type overstappen, of dit met behoud van beltegoed kan weet ik niet.
Hoe het met myfaves zit weet ik niet voor je en wat bovenbuurman zegt even bellen / mailen dan weet je het zeker.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?