Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VBA] Excel icon set met formule?

Pagina: 1
Acties:

• Michilus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11 14:18
Dag iedereen,

Weet iemand of het mogelijk is om via conditionele formattering een icon set toe te passen op een range, afhankelijk van een formule?
Ik wil namelijk de cellen van een kolom voorzien van een gekleurd bolletje, maar de kleur moet afhangen van een waarde vier kolommen verder.

Ik heb al een hele tijd gezocht, maar die icoontjes zijn vrij nieuw, en er is blijkbaar niet zo veel informatie over te vinden.
Wie mij helpt, zal ik rijkelijk belonen met dadels en vijgen!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

anders de tekst in de cel dezelfde kleur geven als de achtergrond. en verwijzen naar de andere cel ?

Iperf

• Michilus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11 14:18
Wel, het probleem is dat er in die cel ook nog tekst staat die niet veranderd mag worden.
Even ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://studwww.ugent.be/~mivdnber/pijltjes.png
De pijltjes in de "Last Trade" kolom hangen dus af van de waarde van de "Change"-kolom. Ik heb geen flauw idee hoe ik zoiets interactief kan doen, laat staan in VBA.

EDIT: Ik heb ondertussen een iets minder elegante oplossing gevonden. Ik heb nu voor elke cel apart een conditionele formattering ingesteld. Relatieve formules gebruiken is helaas onmogelijk |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Michilus op 08-05-2008 15:12 ]