Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Wat zijn gedetecteerde expertises in T.net CV?
Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Je CV kan je gewoon wijzigen door vinkjes te zetten in de gebieden waar je ervaring mee hebt. Wanneer heb je je profiel/CV aangepast, want als het lang geleden is komt het misschien door een interface-wijziging op de Frontpage.
Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Je CV kan je gewoon wijzigen door vinkjes te zetten in de gebieden waar je ervaring mee hebt. Wanneer heb je je profiel/CV aangepast, want als het lang geleden is komt het misschien door een interface-wijziging op de Frontpage.
☻/
/▌
/ \
Heeft hij het niet over T.net Jobs? Wilde gok hoor, heb er zelf nooit mee gewerkt.
Lijkt me een technische aangelegenheid
. → LD.
Mijn gebieden stonden aan... nu staat *alles* uit (niet zelf gedaan dus!). Terwijl er nog wel expertises worden gedetecteerd...
[ Voor 13% gewijzigd door Skinkie op 08-05-2008 00:17 ]
Je hebt het over je Tweakers CV? (in je frontpage profiel dus?)
Maar wat bedoel je dan met "Terwijl er nog wel expertises worden gedetecteerd..." - heb je het dan over tnet/jobs?
Maar wat bedoel je dan met "Terwijl er nog wel expertises worden gedetecteerd..." - heb je het dan over tnet/jobs?
Intentionally left blank
Correct, er is geen andere CV toch?crisp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:25:
Je hebt het over je Tweakers CV? (in je frontpage profiel dus?)
Exact. Ik ging er nogsteeds vanuit dat tussen die twee een koppeling zat.Maar wat bedoel je dan met "Terwijl er nog wel expertises worden gedetecteerd..." - heb je het dan over tnet/jobs?
Dus:
1) waarom is mijn 'CV' leeg
2) als mijn 'CV' leeg is, hoe kunnen er dan nogsteeds expertises worden gedetecteerd?
Niet dat ik weet nee
Nee, daar zit geen koppeling tussen. De 'gedecteerde expertises' die je ziet bij een vacature zijn als het ware 'tags' die uit de content gedestileert worden en staan los van de 'expertises' die je invult op je CV.[...]
Exact. Ik ging er nogsteeds vanuit dat tussen die twee een koppeling zat.
Dus: is dat de enige vraag die nog beantwoord moet worden (en dat ga ik nu niet uitzoekenDus:
1) waarom is mijn 'CV' leeg
Intentionally left blank
Wat suf! Heb je eindelijk de expertises van een persoon, schotel je bijpassende vacatures niet als eerste voor. Daarom was ik dus ook vandaag naar m'n profiel gegaan, om alle Windows vakjes uit te zetten.crisp schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 01:17:
Nee, daar zit geen koppeling tussen. De 'gedecteerde expertises' die je ziet bij een vacature zijn als het ware 'tags' die uit de content gedestileert worden en staan los van de 'expertises' die je invult op je CV.
Ik wacht rustig afDus: is dat de enige vraag die nog beantwoord moet worden (en dat ga ik nu niet uitzoeken)
Pagina: 1